Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Pred rokem a pul jsem si zakoupil susicku pradla, dle prodavace tu nejlepsi jakou jsem si u nich mohl vybrat.jenze po case se objevila chyba -plne nadrzky vody.Nadrzka byla prazdna. Zavolal jsem na servis LG, po par dnech prijel servisak,susicku odvvezl.Vycistil 3-cestny ventil, vlepil tesneni pod filtr. Predal mi ji se slovy ze "LG tuto opravu 2x hradi , pak si plati zakaznik sam" cca kolem 2000,-.ze spatne provadim udrzbu a v protokole stalo,ze se nejedna o zarucni opravu.Udrzbu delam presne dle navodu.Po par mesicich stejny problem a stejny scenar jako poprve.Navic jsem ze servisaka vytahl,ze zavada je problem tohoto typu susicky. Po 3. Jsem se obratil primo na obchod Okay s tim ,ze chci vratit penize. Susicku opravili a sdelili ,ze mi ted uznali 1. reklamaci.
Problem se bude urcite opakovat a ja nechci po zarucni lhute platit opravy, za vadu ,ktera je chybou vyrobku.
Prosim o radu-pomoc.Prochazel jsem internet a nejsem jediny s timto problemem.
Dekuji
Lg RC8055APZZ
Vraceni penez. ( odstoupeni od smlouvy )
|
Tweet |
Domnívá-li se spotřebitel, že je zboží vadné, je nutné uplatnit reklamaci u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Reklamaci je nutné uplatnit v souladu s reklamačním řádem prodávajícího.
Pokud prodejce uznal reklamaci stejné vady, která byla předtím autorizovaným servisem oprávněným provádět záruční opravy sice zamítnuta jako vada, na kterou se nevztahuje záruka, ale opravena, doporučujeme se vůči tomuto postupu ohradit a prodejci oznámit, že takovéto jednání a předešlé opravy budou považovány za uznané reklamace.
Vážený pane Ducháčku,
na základě Vašeho podnětu zde na portále společnosti dTest jsme prověřili Vaši reklamaci sušičky LG RC8055APZZ, kterou jste zakoupil na prodejně OKAY 1038 Šumperk dne 17. 9. 2013.
Je nám velice líto, že jste s výrobkem musel řešit popsané nepříjemnosti, proto se na základě Vašeho podnětu celou situací pečlivě zabýval náš reklamační specialista. Protože si velice zakládáme na kvalitě námi prodávaného zboží a Vaše spokojenost je pro nás prioritou, rádi bychom Vám po prověření veškerých okolností případu umožnili odstoupení od kupní smlouvy.
Dovoluji si Vás proto pozvat k návštěvě prodejny OKAY 1038 Šumperk, kde s Vámi personál oproti vrácení výrobku dohodne veškeré náležitosti a dohodne se s Vámi na vrácení kupní ceny zboží. Budeme rádi, když si na prodejně či v našem e-shopu vyberete novou sušičku, která Vám bude, jak věřím, dlouho a dobře sloužit.
V případě, že byste si přál objednat dopravu zboží na prodejnu, je možné kontaktovat personál šumperské prodejny, kde Vám svoz rádi zajistí. Doprava výrobku je zpoplatněnou službou, jejíž přesnou cenu by Vám sdělil personál.
Pevně věřím, že s nabízeným řešením budete spokojen a i přes nastalé okolnosti zůstanete nadále naším spokojeným zákazníkem. Protože Váš názor je pro nás důležitý, oceníme také Vaši zpětnou vazbu a hodnocení řešení celé situace na tomto portále.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Dnes jsem byl na prodejně ohledně odstoupení od smlouvy a vše bylo během 3 minut vyřízeno,peníze vráceny. Prodavač se kterým jsem reklamaci řešil byl od začátku velmi ochotný a příjemný.
Jen mě mrzí, že se nic nedělo do okamžiku ,než jsem případ zveřejnil na tomto portále.Že mi byla uznána jen 1 reklamace ( viz. výše) ať už ze strany LG či Okay.
Každopádně jsem neskutečně rád, že se takto situace vyřešila.Protože by se sušičkou do budoucna byly stále problémy.
Velice děkuji tomuto portálu za pomoc, protože bez něj by se situace asi nevyřešila.
Budu jedině doporučovat a již si zakupuji předplatné časopisu d-test :)
Děkuji i paní Rosypalové, za kladné vyřešení reklamace a v prodejnách Okay budu i nadále nakupovat.
Hezký den
Ducháček