Společnost


Hoppline Kft.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67360Dodání vadného zahradního pavilonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2023, před rokem

Jan Roček

Znění stížnosti

Objednaný zahradní pavilon přivezla dopravní firma 19.4.2023, ale protože sám s manželkou by jsme ho nepostavili, počkali jsme na syna. Přijel 2.5.2023 a tak jsme pavilon rozbalili . Radost nám zkazilo hned rozložení plachty - v jednom rohu není došitá plachta cca 10 cm a podél hřbetu jsou 4 dírky cca 5 mm.
Po rozložení konstrukce je jedna tyčka nalomená.
Vady jsem nafotil a poslal dodavateli.

Ještě ten den jsem dostal odpověď:
Vážený / Vážená Roček Jan !

Omlouváme se za vzniklou situaci! Informujeme Vás, že
jako fyzická osoba můžete uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení produktu. Pokud této služby využijete, musíte nám product vrátit.

Adresa:
Hoppline s.r.o. (WE|DO) Tuřanka 115, 627 00 Brno
Česká republika
Osobní administrace není možné.

V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nenesete odpovědnost za žádné jiné náklady, než je za vrácení produktu nebo odpisy vyplývající z jakéhokoli testování nebo použití.
Při vrácení pečlivě zabalte produkt, který máte u sebe, s veškerým příslušenstvím do původního obalu, aby ho mohl kurýr bezpečně vyzvednout.
Pošleme Vám kurýra z firmy WE|DO, kterému zaplatíte za službu 89Kč, při předání balíku. Kurýr Vám vystaví fakturu za dodací poplatek.

Vrácenou částku Vám v souladu se zákonem vrátíme nejpozději do 14 dnů po vrácení produktu, případně sníženou o odpisy způsobené testováním a použitím, včetně přepravného.

Vrácení kupní ceny lze provést pouze bankovním převodem. Uveďte prosím číslo bankovního účtu, kam můžeme ji doručit.
Vrácení produktu je možné pouze s WE/DO kuryrní službou, kterou Vám my objednáme.
Prosím nezkoušejte nám zboží zaslat jinym způsobem.

Děkujeme za pochopení!

S pozdravem,

Tým Alinda
Hoppline Kft.
WeDo, spol. s.r.o.
Tuřanka 1222/115, Brno, 62700 Česká republika
Telefon: +420234092554
Emailová adresa: support@alinda.cz


Souhlasil jsem s vrácením zboží a od té doby dodavatel nekomunikuje.


Produkt

Zahradní pavilon měl při rozbalení 4 malé dírky v plachtě ve stropu, v jednom rohu není došitá plachta cca 10 cm a jedna kovová vzpěra je nalomená.


Požadované řešení

Požaduji dle nabídnuté možnosti vrácení zboží za zaplacenou cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 14:08, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud prodávající se spotřebitelem nekomunikuje, může spotřebitel zboží zaslat sám na uvedenou adresu, případně na adresu sídla společnosti: Szugló utca 130, H-1141 Budapest, Maďarsko.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Maďarsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2023 15:57, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2023 10:25, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.