Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67367Terminál uvnitř MHD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2023, před rokem

Martin Valnoha

Znění stížnosti

Terminály v MHD uvnitř autobusu často nefungují. Jak si poté mohu nakoupit jízdné ? Toto není ojedinělý případ který se mi stal. Terminál píše že je karta blokována. Tudíž MHD České Budějovice mi neumožňuje sehnat platný a trvalý důkaz o mě jízdě.

Dejte mi prosím vědět jak danou situaci řešit.

Kartou jsem platil předtím v obchodě a peníze na dané kartě take byli v nadstandardní výši.

Prosím proč se tedy MHD České Budějovice chvástá že lze nakupovat jízdné uvnitř autobusu když jedna jako past pro revizory. Děkuji že tento problém vyřešit v blízkém období


Požadované řešení

Řešení bylo dát dohromady daně terminály aby fungovaly jak mají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 14:28, před rokem

Stížnosti, náměty, zajímavé postřehy či dotazy týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.