Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Terminály v MHD uvnitř autobusu často nefungují. Jak si poté mohu nakoupit jízdné ? Toto není ojedinělý případ který se mi stal. Terminál píše že je karta blokována. Tudíž MHD České Budějovice mi neumožňuje sehnat platný a trvalý důkaz o mě jízdě.
Dejte mi prosím vědět jak danou situaci řešit.
Kartou jsem platil předtím v obchodě a peníze na dané kartě take byli v nadstandardní výši.
Prosím proč se tedy MHD České Budějovice chvástá že lze nakupovat jízdné uvnitř autobusu když jedna jako past pro revizory. Děkuji že tento problém vyřešit v blízkém období
Řešení bylo dát dohromady daně terminály aby fungovaly jak mají.
|
Tweet |
Stížnosti, náměty, zajímavé postřehy či dotazy týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.