Společnost


ITS BILLA TRAVEL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6737Neuznaná reklamace zájezdu č. 64049797

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2015, před 10 lety

Robert Tesař

Znění stížnosti

Dobrý den,
zasílám tuto formu stížnosti, jako poslední pokus o smír.
Vybavení a služby hotelu byly reklamovány telefonicky okamžitě.
Náprava sjednána nebyla, operátorka ITS i hoteloví zaměstnanci konstatovali, že je vše v pořádku, a že mám zájezd reklamovat po návratu, tak jsem učinil písemně dne 8.3.2015 včetně rozsáhlé vypovídající fotodokumentace.
V hotelu jsme z uvedených důvodů v reklamaci (zima, plíseň, znečištěné povlečení, nedostatečný prostor, vadná elektroinstalace, atd.) strávili nouzově jednu noc.
Požaduji vrácení částky ve výši 10.000 Kč.

Frankfurtská tabulka slev:
-příliš malá plocha 5-10%
-nedostatek nábytku 5-10%
-poškození (rez, plíseň)10-50%
-nedostatečné ložní prádlo/ručníky 5-10%
-zápach 5-10%
-špinavé stoly 5-10%


Produkt

zájezd č. 64049797 do Rakouska


Požadované řešení

Požaduji vrácení částky ve výši 10.000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 12:31, před 10 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. V tomto případě je nutné vypořádat se s odmítnutím jiného pokoje. Pokud tak bylo učiněno bez legitimního důvodu, nemusela by být zákazníkovi přiznána sleva za toto období.

Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se poskytnutí slevy soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2015 08:55, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.