Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#6738Neuznaná 3. reklamace stejné závady MT

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2015, před 10 lety

Robert Jurečka

Znění stížnosti

Dne 4.4.14 jsem zakoupil přes internet u Mironetu MT zn. ZTE Buffalo Blue V967S, poprve byl reklamován dne 4.8.14, podruhé pro jinou závadu dne 11.2.15, nešlo se přihlásit na google účet, nefungovala synchronizace, kdy tuto závadu jsem opakovaně reklamoval po třetí a po čtvrté dne 13.3. a 9.4.Vždy po doručení z opravy jsem MT vyzkoušel a zjistil jsem, že závada nebyla vůbec odstraněna a tak jsem na druhý den po převzetí jel na pobočku Mironetu do Studénky, kde jsem uvedenou závadu osobně reklamoval celkem jak uvedeno3x, doklady mám. U třetí reklamace stejného charakteru jsem dne 9.4. na pobočce Studénka osobně požadoval vrácení peněz, kde však MT odeslali na centrálu do Prahy, odkud po 4 týdnech přišel e-mail, kde bylo uvedeno, že jsem si přehrál ROM a nemám nárok na vrácení peněz na což jsem Mironet tel. kontaktoval a ujišťoval, že MT jsem nepřehrával, neměl jsem motivaci, byl přece v záruce a žádal jsem zdejšího prac., ať ověří datum přehrání ROM, nacož mi bylo odpovězeno, že MT už ani nejde a proto jsem argumentoval, že MT při předání dne 9.4.15 na pobočce ve Studénce ještě šel, což mi bylo velmi podezřelé. Mobil je t.č na pobočce ve Studénce.


Produkt

ZTE Buffalo Blue V967S / Quad-Core 1.2GHz / EU distribuce / 5" / DualSIM / microSD / 5MPix / GPS / Wifi / Android 4.2 CZ


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 12:51, před 10 lety

Spotřebitel je povinen převzít si zboží po vyřízené reklamaci zpět.

Pokud je nedostatek zboží odstraněn v rámci takzvaných "dobrých vztahů" považujeme toto jednání ve většině případů za obcházení zákona. Prodejce se jej zpravidla dopouští, aby spotřebiteli znemožnil odstoupit od smlouvy pro větší či opakovaný výskyt vad u poruchových výrobků. Doporučujeme se vůči tomuto postupu ohradit a prodejci oznámit, že tato „vycházení vstříc zákazníkovi“ budou považována za uznané reklamace. Doporučujeme spotřebiteli aby trval na zanesení příslušných informací do reklamačního protokolu.

Je vhodné si zkontrolovat, zda byla reklamace zamítnuta na základě důvodů, které zákon připouští. Pokud prodejce použil zákonné důvody, které se nezdají příliš přiléhavé, má spotřebitel možnost se obrátit na soudního znalce z oboru. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2015 16:03, před 10 lety

Dobrý den,
přikládám vyjádření našeho právního oddělení:

Vážení,

předně se dovolte důrazně ohradit vůči publikovaným závěrům o obcházení zákona. V daném případě se jednalo o druhé uplatnění stejné vady, která byla zamítnuta z důvodu, kdy MT obsahoval jinou ROM. Konstatovanému obcházení zákona tak v daném případě schází mimo jiné i konstatovaná motivace jednání, čímž tak není zřejmé z čeho ji v daném případě vůbec dedukujete. Doporučuji se alespoň skutkově seznámit s případem, než připisovat nekalé jednání na účet jiného. Co se týče podstaty věci, ze strany kolegů byla reklamace opakovaně zamítnuta z důvodu, kdy v telefonu byla obsažena jiná ROM, přičemž uplatňovaná vada byla SW charakteru.

S pozdravem/ Best Regards

Mgr. Vít Kulhavý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2015 17:10, před 10 lety

Komentář dTestu se zakládá na popisu skutkové podstaty případu spotřebitelem. Z údajů poskytnutých spotřebitelem vyplývá, že se třikrát jednalo o tutéž vadu, ovšem není připojeno stanovisko z reklamačního protokolu. Rovněž z nich vyplývá, že ačkoliv byla druhá reklamace zamítnuta, vada byla opravena, čímž bylo spotřebiteli znemožněno zamítnutí reklamace rozporovat, což lze považovat za obcházení zákona. Z údajů poskytnutých spotřebitelem vyplývá, že se jednalo o tři stejné vady, přičemž jednou byla reklamace uznána, podruhé zamítnuta avšak opravena a potřetí zamítnuta. Z takového jednání lze vyvodit motivaci znemožněním odstoupení od smlouvy z důvodu výskytu tří stejných vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.5.2015 21:45, před 10 lety


Robert Jurečka

Dobrý večer,
Rád bych uvedl doslovné, vyjádření techniků :
1. závada ze dne 12.2.2015-nahrána nová ROM, testy ok(technik M. Liška).-Ihned po převzetí MT t.j. dne 12.3.2015, jsem zjistil, že nic nebylo opraveno a tak jsem prostřednictvím pobočky Studénka MT reklamoval již na druhý den t.j. dne 13.3.2015, (můžu doložit)nic jsem v průběhu jednoho dne t.j. 24 hodin nepřehrával, opravdu, nebyl důvod MT byl přece v záruce.
2. závada ze dne 13.3.2015 -Zásah do systému. V rámci dobrých vztahů opraveno-přehrána ROM(technik Jakub Dobeš), telefon jsem přijal dne 3.4.2015, ale opět nefungoval, řekl jsem si jak to? A tak jsem opět jel do Studénky a dne 9.4.2015 jsem požádal zdejšího pracovníka o navrácení peněz za 3x reklamované zboží pro stejnou závadu, pracovník si zde sám vyskoušel MT, že se opět nelze přihlásit na google účet a řekl mi, že zboží zašleme na centrálu do Prahy, s tím aby žádál o vrácení peněz. Jelikož jsem věděl, že třetí reklamace pro stejnou závadu je konečná, měl jsem sebou veškeré příslušenství, které bylo s MT zasláno.
Dne 7.5.2015 mi byl zaslán e-mail s vyjádřením technika:Neoprávněná reklamace. Již při minulé reklamaci byla reklamace zamítnuta z důvodu zásahu do systému (nahrána cizí ROM). Přehráním ROM přicházá zákazník o záruku. Minule jsme v rámci dobrých vztahů ROM přehráli, nyní již přišel telefon ve stavu kdy nejde ani zapnout.(dne 9.4.2015 MT šel i před zraky pracovníka pobočky Studénka)
Jak bych mohl více přesvědčit firmu Mironet, že nedošlo pochybení z mé strany a uvedla mi, kde dělám chybu. Děkuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2015 08:52, před 10 lety

Dobrý den,
servisní technik mi doporučil, abyste telefon zaslal znovu k nám na centrálu na Praze 7, kde ho znovu přezkoumá a případně bude vystaven dobropis.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.5.2015 09:28, před 10 lety


Robert Jurečka

Dobrý den.

MT je uložen na Vaší pobočce ve Studénce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2015 15:16, před 10 lety

Dobrý den,
kolega mě informoval, že vám byl vystaven dobropis číslo 3015742919.
Prosím tedy o uzavření stížnosti.
Děkuji.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.5.2015 15:34, před 10 lety


Robert Jurečka

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
ano, peníze mi dnes dorazily na účet, děkuji za podporu dTestu a děkuji za kladné vyřízení Mironetu a tímto uzavírám tuto stížnost.
Děkuji Jurečka