Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 10.5.jsem byla SMS informována o blokaci mých debetních karet. Protože po telefonu s vaším zamětnancem jsem nedostala uspokojivé vysvětlení, navštívila jsem za tímto účelem vaši pobočku na Černém Mostě. Bohužel však úplně zbytečně. Kromě sdělení, že se tak stalo pouze v mém zájmu s účelem ochránit moje peníze, mi bylo sděleno, že musím požádat o nové karty. Protože jedna ze zablokovaných karet byla k účtu mé snachy, musela moje snacha ve vysokém stupni rizikového těhotenství do vaší pobočky na Zličíně. Musím přiznat, že jsem z toho byla dost rozmrzelá, protože mi nikdo od vás nebyl schopen vysvětlit důvod blokace. Když mi přišla nová karta, chtěla jsem ji přes internetové bankovnictví aktivovat a přitom jsem zjistila, že původní, vámi zablokováná karta, je opět aktivní. Nechápala jsem, jak je možné, že mi zablokujete karty, sdělíte mi, že musím požádat o nové, pošlete mi je a pak mi jednu z nich bez předchozího upozornění zase odblokujete. Znovu jsem chtěla na pobočce na ČM vysvětlení , ale opět zbytečně. Váš zaměstnanec papouškoval otráveně naučené fráze a nezúčastněně tvrdil, že on nic neví. Jediná informace od něj byla, že 15.5. jste mě SMS informovali o odemčení karty. Ano, informovali, to je pravda, ale v té záplavě SMS od vás jsem ji přehlédla nebo lépe řečeno nepozorně přečetla, myslela jsem, že je to opět info o tom, že moje nová karta je už na cestě. Ani ve snu by mě nenapadlo, že po tom, co jste mi poslali novou kartu, mi tu původní odblokujete. Dle mého názoru je takovýto postup velmi nestandartní a nebezpečný a vzbuzuje ve mně pochybnosti o důvěryhodnosti vaší instituce.
Jitka Hanáčková
Blokace musí být vysvětlena, pokud je možnost opět kartu odemknout, nenutit klienta k žádosti o novou
|
Tweet |
Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že z bezpečnostních důvodů, když mohou být ohroženy zájmy spotřebitele, má společnost právo okamžitě omezit nebo zrušit způsob používání služby, například zablokovat přístup do internetového bankovnictví. Je tak možné učinit dočasně nebo i trvale. O této skutečnosti však bude spotřebitel informován.
Pro zjištění důvodu blokace je vhodné kontaktovat přímo společnost. To lze učinit mimo jiné na telefonním čísle +420 515 202 202 (každý den od 8 do 20 hodin) nebo na emailu info@airbank.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.