Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#67383Neplnění při likvidaci ŠÚ vzniklé prasknutím předního okna kamínkem od vozidla před

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2023, před rokem

Lukáš Halota

Znění stížnosti

Klient s povinným ručením od společnosti Allianz mi svým vozidlem resp. odlétnutým kamínkem rozbil přední okno. Vše bylo zaznamenáno, sepsáno a podepsáno s ID. Po nahlášení škody přišel likvidační technik, zkouknul okno a vyhodnotil, že mi pojišťovna proplatí nové okno. Při tomto šetření technik měl povinnost vyrýt diamantem do skla písmeno "A" a spolu s ním vyfotit VIN vozidla. Tak asi proč né, když okno proplatí. Ovšem pak přišlo od pojišťovny zamítavé rozhodnutí o plnění vzniklé škody. Od té doby cca 3 roky se spor táhne a stále si pojištovna stojí za správným postupem i přes poničení mého majetku technikem vyrytým písmenem A.


Produkt

Povinné ručení v předu jedoucího vozidla jehož pojistitel byla Allianz


Požadované řešení

Úhrada vzniklé škody do původního stavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 09:09, před rokem

Obecně má pojišťovna dle § 2798 Občanského zákoníku povinnost dokončit vyšetřování škodní události do 3 měsíců od oznámení dané škodní události, v případě, že se tak nestane, musí pro to pojišťovna sdělit důvod, proč se tak nestalo. Pokud tak neučiní bude v prodlení.

Pokud likvidační technik sdělil spotřebiteli, že mu škodu pojišťovna proplatí a následně zdokumentoval vozidlo, je jeho jednání závazné pro společnost dle § 166 Občanského zákoníku.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat o znovuprošetření případu. Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnost je možné zaslat:
- na e-mail: stiznosti@allianz.cz;
- písemně na adresu sídla společnosti: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00;
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html.

Jestliže nedojde ke smírnému řešení, je možné se obrátit k mimosoudnímu řešení sporu. Mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.ombudsmancap.cz/reseni-sporu/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 13:08, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.