Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dnes jsem jela linkou 603 a nastupovaa na zastávce Kladno americká, v 15:34 hodin. Řidič mi naučtoval plnou částku. Je mi 14 let a rozhodně jestě 16 Kč platit nemám, řidiči jsem ukazovala i svou průkazku totožnosti. Ten, ale pořád trval na svém a ještě byl hrubý. Myslím si, že když mám na své průkazce mé datum narození, tak řidič si na mně chtěl pouze vydělat. To samí se stalo i mé kamarádce ve stejný čas. Nechci aby se to stávalo mně nebo někomu jinému a doufám za vyřešení. :(
Nevím jak se tyto věci řeší doufám že najdete správné řešení samy. A upozorněte řidiče na to aby si zopakoval něsíce v roce. Děkuji.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.