Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
30.4.2015 jsem obdržela objednané zboží, dne 4.5.2015 jsem jej zaslala na adresu uvedenou na stránkách Aurocor.cz ve formuláři Odstoupení od kupní smlouvy u zboží zakoupeného přes internet v zákonné 14 denní lhůtě(Eroxion s.r.o., Československého exilu 1888/4,Praha,143 00)dodnes nebyla zásilka vyzvednuta. Volala jsem několikrát na uvedené telefonní číslo zákaznické linky +420 777 006 227, abych je upozornila, že balíček je na poště. Psala jsem Mail paní Asistentce Monice Kubů a ještě na raklamace@aurocor.cz nemám žádnou odpověď. Vím, že je to teprve týden, ale balíček bude uložený na poště jen do 20.5.2015 poté se mi vrátí.
Objednávka 008440 3ks anticelulitidních legín + 1ks hubnoucího tílka se sauna efektem- Velikost : 3 kusy anti legín + 1ks tílka (tělová barva), velikost M/L cena 399Kč.
Reakcí na mou stížnost by mělo být vrácení peněz za zboží, které jsem objednala a vrátila v zákonné lhůtě 14 dnů.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Projev vůle působí od okamžiku, kdy má adresát možnost se s dopisem seznámit. Tím může být např. doručení dopisu obsahujícího projev vůle do bytu adresáta či do jeho poštovní schránky, popřípadě i vhození oznámení do poštovní schránky o uložení takové zásilky. Není nutné, aby se s obsahem dopisu adresát skutečně seznámil. Stačí jen, že tu možnost měl.
Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
včera mi byly vráceny peníze za zakoupené zboží, děkuji Vám za Vaši pomoc.
S přáním pěkného dne
Monika Junková.