Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6740Nedostatek zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2015, před 10 lety

Kateřina Odložilová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Ráda bych věděla jak si mám koupit zboží v akci (má být celý měsíc)když ho měli na prodejně jen jednou a od té doby nic jedná se o box na kolečkách za 179 Kč.Na prodejně mi řekli že není ani v centrálním skladě.Tak se ptám proč letáky když to co chci tam není?


Požadované řešení

Dát do akce zboží kterého je opravdu hodně a bude k dispozici po celou dobu akce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 15:47, před 10 lety

V tomto případě záleží, jak byla nabídka formulována. V případě, že by bylo v letáku uvedeno, že na prodejně je určité zboží v akci a žádné takové zboží nebylo dostupné, uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 11:46, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.