Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
26.5. 2023 jsem reklamoval (***) dřezovou baterii. Reklamaci do dnešního dne nevyřídili, nekomunikují. Stále na infolince slibuji jak to předají, jak to řeší, jak mi vystaví dobropis a pořad nic. Baterii ani fyzicky neviděli. Nechtěli ji ani poslat!
***
Vráceno peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Dle § 166 občanského zákoníku je jednání zaměstnance na infolince, který přislíbil vystavení dobropisu spotřebiteli, závazné pro společnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Plachý, pokud jste reklamoval výrobek dne 26.5. 2023, plyne stále stanovená 30 denní lhůta pro vybavení reklamace. V tomto případě je nutné vyčkat na zpětnou vazbu ze strany reklamačního oddělení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
26.4. 2023, překlikl jsem se.
Děkujeme stranám za součinnost.
Nyní přeřazujeme stížnost na společnost, aby se mohla vyjádřit ke konkrétní reklamaci.
Pane Plachý, mrzí nás, že reklamace nebyla vybavená ve stanovené lhůtě. Doufáme, že v nejkratším možném termínu budete kontaktován ze strany odpovědného oddělení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
Ano, teď mi přišel mail ať pošlu baterii zpět, ze mi po obdržení pošlou peníze zpět. To tedy brzo no chcete poslat baterii.
Z naší strany již nebudeme reagovat. Prosíme o uzavření. Děkujeme
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.