Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#67406Nevyřízené reklamace v 30-ti denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2023, před rokem

Jan Plachý

Znění stížnosti

Dobrý den,

26.5. 2023 jsem reklamoval (***) dřezovou baterii. Reklamaci do dnešního dne nevyřídili, nekomunikují. Stále na infolince slibuji jak to předají, jak to řeší, jak mi vystaví dobropis a pořad nic. Baterii ani fyzicky neviděli. Nechtěli ji ani poslat!


Produkt

***


Požadované řešení

Vráceno peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 10:07, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Dle § 166 občanského zákoníku je jednání zaměstnance na infolince, který přislíbil vystavení dobropisu spotřebiteli, závazné pro společnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2023 10:27, před rokem

Dobrý den, pane Plachý, pokud jste reklamoval výrobek dne 26.5. 2023, plyne stále stanovená 30 denní lhůta pro vybavení reklamace. V tomto případě je nutné vyčkat na zpětnou vazbu ze strany reklamačního oddělení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2023 11:05, před rokem


Jan Plachý

26.4. 2023, překlikl jsem se.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 11:07, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

Nyní přeřazujeme stížnost na společnost, aby se mohla vyjádřit ke konkrétní reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2023 11:10, před rokem

Pane Plachý, mrzí nás, že reklamace nebyla vybavená ve stanovené lhůtě. Doufáme, že v nejkratším možném termínu budete kontaktován ze strany odpovědného oddělení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2023 11:31, před rokem


Jan Plachý

Ano, teď mi přišel mail ať pošlu baterii zpět, ze mi po obdržení pošlou peníze zpět. To tedy brzo no chcete poslat baterii.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2023 11:41, před rokem

Z naší strany již nebudeme reagovat. Prosíme o uzavření. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 12:53, před rokem

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.