Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67407Vymáhání pohledávek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2023, před rokem

Kristýna Pletkova

Znění stížnosti

Přišel mi email od Redogan,ze mam vůči společnosti Plenky365 2 pohledávky. Ze je mam okamžitě kontaktovat. Za prvé společnost plenky365 neni, a v emailu ani žádost o nezaplacené faktuře nebo podobné nemam!

Neprodleně nás kontaktujte ve věci Vašeho závazku vůči spol. Plenky365 s.r.o.
Číslo pohledávky: ***
Inkasní společnost REDOGAN s.r.o.
Tel. 588 003 412


Požadované řešení

Žádám o řešení případu a kontrolu údajné vymahaci společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 10:12, před rokem

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli - jsme zprostředkovatelé komunikace. S žádostí o prošetření údajné pohledávky doporučujeme spotřebiteli se obrátit přímo na společnost, které byla údajná pohledávka postoupena.

Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.

Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Pokud by společnost spotřebitele bezdůvodně obtěžovala s požadavky na zaplacení částek, které však ve skutečnosti spotřebitel nedluží, mohlo by vyvstat podezření na spáchání trestného činu nebezpečného pronásledování ve smyslu § 354 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 13:40, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že je vše vyřešeno. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.