Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#67408Nefunkční baterie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2023, před rokem

JITKA Rybarikova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 22.5.2022 jsem si zakoupila Aku sekačku a bohužel mi přestala fungovat baterie. Podala jsem proto reklamaci na které je uvedeno záruka ANO. Jaké bylo však mé překvapení, když jsem si baterii vyzvedávala a bylo mi sděleno že záruka je jen 6 měsíců. O baterii jsem se starala, přes zimu přenesla do bytu a průběžně ji nabíjela. V letošním roce jsem posekla trávu pouze dvakrát. Jsem velmi zklamána, je to má první negativní zkušenost, v minulosti se jednalo také o reklamace, ale ty byly vždy uznány. Mé poučení v HECHT již nikdy více nic nekupovat a tuto informaci budu předávat svým přátelům dále. Jsem starší osoba bohužel sama, tuto sekačku jsem si zakoupila abych si usnadnila práci, ale bohužel kupovat každý rok baterii za 2490,- Kč nejsem bohužel schopna.
S pozdravem Rybáříková Jitka


Produkt

nefunkční baterie


Požadované řešení

vzřešení ztížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2023 10:15, před rokem

Na baterii se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, ovšem životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, což se ale velmi špatně dokazuje a proto se používá paušální doba životnosti. Záruční doba je tedy sice 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity baterie, která je způsobena běžným užíváním.

Jestliže by však baterie např. vytekla, jednalo by se o vadu materiálu nebo provedení a v tomto případě by byla reklamace uznána.

Spotřebitel může zamítnutí reklamace rozporovat pomocí znaleckého posudku. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2023 16:09, před rokem

Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace, kterou popisujete v této stížnosti. Vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Životnost baterie je ovlivněna celou řadou faktorů. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 11:57, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:01, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.