Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, neviem z akeho dovodu ste nam zasa poslali upomienku za fakturu kedze som vam poslala balicek neporuseny naspat spolu s listom ze si od vas nic neprosime!!! Nasla som na internete vela ludi ktory vam naleteli takze nie je problem ich kontaktovat a spisat hromadnu zalobu a neopovazte sa povedat ze sa vam zasielka odomna nevratila!!! Este raz nas budete obtazovat svojimi super produktami alebo pytat nejake peniaze a ziadat penale za produkt ktory bol vrateny tak vas zalujeme k sudu!! Dakujem za pochopenie Ing. Arch. frantisek Jesenko
Uz nas nekontaktujte a sluzbu pokial ste ju doteraz nezrusili tak zruste pretoze nemame zaujem ako sme pisali aj v liste spolu s ktorym sme vam odoslali aj naspat vas balicek!!!
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, zda spotřebitelka může prokázat, že od smlouvy odstoupila. Odstoupení od smlouvy musí být zřejmé z projevené vůle. Nejprůkaznější forma je písemná, zaslána doporučeně a nejlépe s dodejkou.
Co se týká úhrady upomínky, je důležité určit, jaké náklady si společnost účtuje a zda jsou účtovány oprávněně. Obecně zákon věřiteli v případě prodlení přiznává právo na úrok z prodlení, jeho výše je stanovena v nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitelka další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.