Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Zjednali jsme si zájezd do Jordanska na 14 dni. Objednali jsme si dvoulůžkový pokoj s tím že bude možnost přistýlky. Takže přistýlka nikde a vyřízení asi takové, že jsme museli nahanet delegáta. Pokoj v hrozně stavu. Koupelna nevidela asi kartáč nikdy, smrdící odpad, dveře do sprchového koutu nejdou vůbec zavřít. Nakonec po kravatu nám vyridili přistýlky, která mě stála 8300 Kč. Doklad mi nikdo nedal, platit kartou nebylo možné...zvláštní tak teď by mě zajímalo komu ty peníze šly? V konečném důsledku věřte nebo ne hotel Grand Tala Bay neodpovídá 5* ani v tom nejhorším snu a to jsem procestovala hromadu zemi a byla i ubytování jen v 3*. Delegát Vám ještě řekne že to je výborný poměr kvality za málo peněz.
Hotel Grand Tala Bay 5*
Příště s Exim Tours už nikdy nikde. A měli by jste se zamyslet nad tím, že je třeba řádně v popisech psát jak to skutečně na hotelu vypadá a v jakém je skutečném stavu. A zaráží mě že na stránkách není možno přidat recenzi a přečíst si ji...napadá mě jen jeden důvod. A to ten, že máte s uvedenými věcmi veeobecne problém.
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.