Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem nazouváky a chtěla jsem je ve 14-ti denní lhůtě vrátit. Komunikace s prodejcem přikládám.
Dobrý den,
Abychom mohli vyřídit vaši žádost o vrácení peněz, zašlete prosím objednávku v původním nenošeném stavu a obalu na následující adresu:
Teddy4life Limited
Unit 1 Collins Yard, Mill Lane
Dronfield, Derbyshire
S18 2XL
UK
Kontaktní osoba: Tran Rex(Alice)
Telefon: 07552117969
Upozorňujeme, že náklady na zpětné poštovné nesete vy, proto vám doporučujeme, abyste nám poskytli sledovací číslo a štítek (doklad), jakmile bude objednávka odeslána. Zároveň vás vyzýváme, abyste objednávku vrátili v rámci lhůty pro vrácení zboží, aby byla platná pro vrácení a vrácení peněz.
Přejeme vám skvělý den.
S pozdravem,
On Sun, May 28, 2023 at 8:04 PM <***> wrote:
Děkuji za nabídku, ale nazouváky za 800,- vypadají jinak. Ty malé jsou mi k ničemu. Prosím o adresu, kam mám poslat boty a vy mi vrátíte peníze. Děkuji
---------- Původní e-mail ----------
Od: Lida Veselá
Komu: ***
Datum: 28.05.2023 18:53:53
Předmět: Re: Re: ***
Dobrý den,
Děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu.
Můžeme vystavit náhradní objednávku, nemějte obavy.
Pokud budete souhlasit , uhradíte pouze poštovné za výměnnou objednávku, které činí 250 Kč a z naší strany se o balíček postaráme a zašleme Vám ho.
V tomto případě nebude nutné vracet původní objednávku
zboží jsem ochotna vrátit na českou adresu, náklady na vrácení do UK jsou nemyslitelné, Nazouváky mi došli v plastovém sáčku z Číny
Vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že e-shop (www.ivananovakova.com) neobsahuje úplné obchodní podmínky, nevíme, s kým spotřebitel smlouvu uzavřel a vůči komu může nárokovat svá práva.
Odstoupení od smlouvy či reklamace se zásadně uplatňují vůči prodávajícímu. Zde ovšem nevíme, zda spotřebitel smlouvu uzavřel se společností Teddy4life Limited či s jiným prodávajícím. Pokud by spotřebitel uzavřel smlouvu se společností Teddy4life Limited, bylo by možné po spotřebiteli požadovat zaslání zboží při odstoupení od smlouvy či reklamaci na adresu do Spojeného království, jestliže by byl spotřebitel o této skutečnosti předem informován či by mu to bylo zřejmé z podoby e-shopu. V případě, kdy se e-shop tváří jako český, máme za to, že vyžádání si zaslání zboží do ciziny je nepřiměřené.
Obecně k odstoupení od smlouvy:
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Jestliže již lhůta pro odstoupení od smlouvy uplynula, je možné zboží reklamovat.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Pokud by se jednalo o subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.