Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dne 16.3.2014 jsem zakoupil na pobočce v Olomouci vozidlo VW Tiguan. Dnes tj. 29.4.2015 při jízdě začalo silně kouřit, proto jsem ho dal zkontrolovat v autorizovaném servisu Volkswagen (Fortex-AGS, a.s., Jílová 1550/1, 787 92 Šumperk.Najeto 101 563 km. Při kontrole diagnostikováno poškození turbodmychadla. Po jeho demontáži bylo zjištěno poškození hlavy válců z důvodu vyvložkování otvorů pro nástrčný šroub a k poškození mazacích kanálů způsobující postupný únik oleje do turbodmychadla a jeho následné poškození. O poškození hlavy válců jsem při koupi vozidla nebyl informován a při předchozích kontrolách v servisu nebylo také zjištěno.Prodávající sice doporučuje technickou prohlídku, kterou jsem také nechal provést 18.3.2014, ale nemohu nechat rozebrat celé auto, aby se zjistila případná skrytá vada.
Při předchozí poruše - výfukového systému dne 16.4.2014, kterou jsem s neúspěchem reklamoval, bylo vozidlo ve stejném servise. Při opravě, která stála 32.629,- Kč nebyla nyní reklamovaná vada identifikována.
VW Tiguan SPZ 1SX 0912, VIN WVGZZZ5NZ9W501296. Po přeregistraci SPZ 5M5 2152, najeté km při koupi 93 196, první registrace 10.7.2008
Požaduji zaplacení opravy poškození hlavy válců a jeho důsledků - poškozeného turbodmychadla v autorizovaném servisu.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil (tzv. skryté vady), nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení.
Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud společnost uplatněnou reklamaci zamítne, je nutná porada se soudním znalcem, zda může určit, o jakou vadu z výše uvedených se jedná. Nutný je ale předpoklad řádné reklamace provedené u prodávajícího. Pokud si spotřebitel nechá vadu odstranit poté, co byla reklamace zamítnuta, aniž by si nechal potvrdit, že se skutečně jednalo o vadu, nemůže se domáhat náhrady.
Vážený pane Scheutere,
děkujeme za Váš podnět. Kolegové dnes situaci řešili a budou Vás kontaktovat. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojen. Děkuji.
Máte zvláštní přístup k zákazníkům. Do dnešního dne mne žádný z vašich kolegů nekontaktoval, takže spokojen samozřejmě nejsem.
Pořeším to, již uplynuly 4 pracovní dny, což je samozřejmě zvláštní.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.