Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#6742Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2015, před 10 lety

Zdeněk Scheuter

Znění stížnosti

Dne 16.3.2014 jsem zakoupil na pobočce v Olomouci vozidlo VW Tiguan. Dnes tj. 29.4.2015 při jízdě začalo silně kouřit, proto jsem ho dal zkontrolovat v autorizovaném servisu Volkswagen (Fortex-AGS, a.s., Jílová 1550/1, 787 92 Šumperk.Najeto 101 563 km. Při kontrole diagnostikováno poškození turbodmychadla. Po jeho demontáži bylo zjištěno poškození hlavy válců z důvodu vyvložkování otvorů pro nástrčný šroub a k poškození mazacích kanálů způsobující postupný únik oleje do turbodmychadla a jeho následné poškození. O poškození hlavy válců jsem při koupi vozidla nebyl informován a při předchozích kontrolách v servisu nebylo také zjištěno.Prodávající sice doporučuje technickou prohlídku, kterou jsem také nechal provést 18.3.2014, ale nemohu nechat rozebrat celé auto, aby se zjistila případná skrytá vada.
Při předchozí poruše - výfukového systému dne 16.4.2014, kterou jsem s neúspěchem reklamoval, bylo vozidlo ve stejném servise. Při opravě, která stála 32.629,- Kč nebyla nyní reklamovaná vada identifikována.


Produkt

VW Tiguan SPZ 1SX 0912, VIN WVGZZZ5NZ9W501296. Po přeregistraci SPZ 5M5 2152, najeté km při koupi 93 196, první registrace 10.7.2008


Požadované řešení

Požaduji zaplacení opravy poškození hlavy válců a jeho důsledků - poškozeného turbodmychadla v autorizovaném servisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2015 14:36, před 10 lety

Prodávající odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil (tzv. skryté vady), nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení.

Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Pokud společnost uplatněnou reklamaci zamítne, je nutná porada se soudním znalcem, zda může určit, o jakou vadu z výše uvedených se jedná. Nutný je ale předpoklad řádné reklamace provedené u prodávajícího. Pokud si spotřebitel nechá vadu odstranit poté, co byla reklamace zamítnuta, aniž by si nechal potvrdit, že se skutečně jednalo o vadu, nemůže se domáhat náhrady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2015 17:15, před 10 lety

Vážený pane Scheutere,
děkujeme za Váš podnět. Kolegové dnes situaci řešili a budou Vás kontaktovat. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojen. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2015 06:52, před 10 lety


Zdeněk Scheuter

Máte zvláštní přístup k zákazníkům. Do dnešního dne mne žádný z vašich kolegů nekontaktoval, takže spokojen samozřejmě nejsem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2015 09:05, před 10 lety

Pořeším to, již uplynuly 4 pracovní dny, což je samozřejmě zvláštní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 11:48, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2015 11:33, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.