Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den zakoupila jsem si u vás seamtex jegans (3x propagované v TV) v hodnotě 1600 korun českých . 30.4. Jsem vám je odeslala na zpět i a moji adresou a číslem účtu na ktere prosím zaslat finanční částku zpět . Chtěl bych vědět kdy bude tahle reklamace vyřízena. Děkuji a pozdravem Ryšavá. Můj email je Dagmar200@seznam .cz
Vrácení peněz na můj účet za vracene zbozi
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů bez udání důvodu, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Paní zasílala zboží zpět na správnou adresu teprve 22.5. Následně 4.6. byla vrácena požadovaná částka na uvedený účet. Přikládáme potvrzení platby.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.