Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#6744Navraceni nevyhovujiciho zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2015, před 10 lety

Dagmar Rysava

Znění stížnosti

Dobrý den zakoupila jsem si u vás seamtex jegans (3x propagované v TV) v hodnotě 1600 korun českých . 30.4. Jsem vám je odeslala na zpět i a moji adresou a číslem účtu na ktere prosím zaslat finanční částku zpět . Chtěl bych vědět kdy bude tahle reklamace vyřízena. Děkuji a pozdravem Ryšavá. Můj email je Dagmar200@seznam .cz


Požadované řešení

Vrácení peněz na můj účet za vracene zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2015 14:56, před 10 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů bez udání důvodu, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2015 13:09, před 10 lety

Paní zasílala zboží zpět na správnou adresu teprve 22.5. Následně 4.6. byla vrácena požadovaná částka na uvedený účet. Přikládáme potvrzení platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 11:56, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2015 08:54, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.