Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Neobdržel jsme žádný číselný nebo jiný kód šroubů ,pro výměnu kol. Bohužel nám je nemohou bez tohoto kódu vyměnit.
Prosím o zaslání tohoto kódu.
Jedná se o Ford Mondeo, R.z.**, zakoupený v Auto ESA Ul.Opuštěná, 603 00 BRNO, dne 5.5.2023.
Zároveň nám slíbili,že Servisní knížka přijde s novým tech.prukazem, ale bohužel nebyla zaslána.
Ford Mondeo, c.karoserie **, ROK REGISTR.2011, reg.znacka **, číslo tech.prukazu **
Prosíme o zaslání Servisní knížky a ciselneho /či jineho/kódu šroubů,pro výměnu pneumatik.
Děkuji Černá Iva
|
Tweet |
Nebyly-li dodrženy ze strany prodejce dohodnuté podmínky smlouvy (dodání servisní knížky) a prodejce se navíc zavázal příslibem (§ 3 občanského zákoníku) může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Pokud prodejce servisní knížku ani dodat nemůže, má kupující nárok na přiměřenou slevu z ceny výrobku. Prodejce by měl reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dnů.
Doporučujeme spotřebiteli společnost kontaktovat. To lze učinit prostřednictvím kontaktů uvedených zde: https://www.autoesa.cz/kontakty; nebo na telefonním čísle 800 555 555.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.