Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.3.2015 jsem obdrzel zasilku:
1x GSM centrala alarm 3GEN
1x Reproduktor 16ohm
1x PIR bezdratovy
1x Dratova sirena
8x Magneticky senzor
2x Dalkovy ovladac
Zaplatil jsem bankovnim prevodem castku 4.492 Kč. Dva dny na to jsem poslal 2x senzory zpet (nefungovali) k vymene. Problem byl ze p.Polomik prestal komunikovat, nebral telefon a neodpovidal na meili.? p.Polomika jsem meilem upozornil ze od kupni smlouvy timto odstupuji v zakone lhute 14 dni. Celou zasilku jsem pak v poradku zaslal zpet 27.3.2015 a p.Polomik si ji prevzal 2.4.2015.
Snazil jsem se jej pak kontaktovat min. 20x! Telefony nebere na meili neodpovida. Do dnesniho dne nemam ani Alarm ani penize !!!
PS. 6x Senzoru jsem bohuzel nemohl poslat zpet, jsou nalepene. Cena je 206kč x 6 = 1236kč od puvodni castky. Takze p.Polomik mi dluzi castku 3.256 Kč. Potreboval bych poradit zda to dat k soudu nebo to oznamit na ČOI.
Potrebuji jen poradit, zda tuto vec lze dat k soudu a kdo bude platit soudni vylohy. Nebo to ma oznami v Plzni na ČOI ? Dekuji Ruzicka Plzen
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu. Pokud by spotřebitel takto neučinil, nevzniká mu právo na náhradu soudních výdajů.
Pokud by podnikatel nereagoval ani na předžalobní výzvu, doporučujeme spotřebitele požádat soud o vydání platebního rozkazu.
Lze rovněž podat podnět k ČOI, která však může subjektu pouze udělit pokutu.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.