Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Autobus 212 měl jet v 6:04 ze zastávky Jaktař-U Jaktarky, v 6.01 jsem byla 5 metrů od zastávky a autobus projel kolem mě, ani na té zastávce nezastavil. To samé se mi stalo i minulý týden akorát v odpoledních hodinách.
Ať prosím je na zastávce na čas a zastavuje na ni.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.
Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.