Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67457Autobus odjel o 3 minuty dříve

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2023, před rokem

Kristýna Jurášová

Znění stížnosti

Autobus 212 měl jet v 6:04 ze zastávky Jaktař-U Jaktarky, v 6.01 jsem byla 5 metrů od zastávky a autobus projel kolem mě, ani na té zastávce nezastavil. To samé se mi stalo i minulý týden akorát v odpoledních hodinách.


Požadované řešení

Ať prosím je na zastávce na čas a zastavuje na ni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 08:19, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.

Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 15:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.