Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67467Neoprávněné mazání předmětů!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2023, před rokem

Marie Wojnarová

Znění stížnosti

Již po několikáté mi byly smazány předměty, které jsem vystavila k prodeji!!! Jedná se o platformu s prodejem použitých věcí, a u některých předmětů, mi bylo smazání zdůvodněno tím, že se jedná o použitý textil, což jako argument vůbec neberu vzhledem k tomu ze jde o prodej second hand. A navíc v katalogu nabídek se tyto obdobné předměty jiných prodejců dále nachází!! Některé předměty byly vymazány bez jakéhokoliv opodstatněného důvodu!


Požadované řešení

Požaduji neodkladné vyjádření přímo od provozovatelů Vinted, nebo od někoho, kdo rozhoduje o těchto záležitostech. A vzhledem k tomu, že nikde nejsou uvedené žádné kontakty na řešení těchto a podobných problémů, tak předpokládám, že nic vyřešeno nebude!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 08:43, před rokem

Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit nebo dočasně či trvale zablokovat uživatelský účet. Společnost se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.

Spotřebitel může společnost oslovit například prostřednictvím e-mailu legal@vinted.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 15:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.