Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
1.5.2023 uhrazena přes Paypall platba ve výši 11.255,- za listky na koncert PINK ve Vidni. Vstupenky nepřišly ani po měsíci platby, doporučeno je přeprodat dál, ale nechci klamat další zákazníky. Emailová komunikace trvá, trvám na vrácení peněz pro podvod, množství negativních komentářů je zdrcující. Dnes podaná reklamace na banku o stažení platby a podaná stížnost na TFC. Vše zatím v procesu. VIagogo odmítá peníze vrátit. Koncert je za měsíc 1.7.2023.
Lístky na koncert PINK 1.7.2023 ve Vídni.
Vzhledem k tomu, že zprostředkovatel (VIAGOGO) není přímým prodejcem vstupenek, i když se tak tváří, požadujeme navrácení peněz, neboť není zaručeno, že by byly doručeny včas na námi uvedenou adresu, neboť poskytovatel neupozornil včas, že vstupenky mohou být doručeny i 1 den před koncertem. Toto riziko nechceme podstupovat. Navíc by nám vznikly další výdaje za cestu do Rakouska, ubytování 2 noci v hotelu a risk, že vstupenky nebudou pravé, budou přeprodané vícekrát a podobně, jak uvádí mnoho oklamaných spotřebitelů.
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.