Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#67480Nefunkční Alza box Náměšť nad Oslavou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2023, před rokem

Dagmar Jonášová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem chtěla vyzvednout zboží v Alza boxu v Náměšti nad Oslavou.Bohužel "Síť nebyla funkční", tedy jsem nemohla zaplatit kartou a vyzvednout zboží. Tím mne vznikly další náklady na dopravu, abych zboží mohla vyzvednout. Žádám o okamžitou nápravu a odečtení peněz na dopravu jako kompenzaci za problémy na Vaši straně. Závadu jsem telefonicky nahlásila už při pokusu o výběr zboží z boxu, čekala jsem a nic. Byla tam se mnou další paní, která zboží potřebovala ihned. Také závadu hlásila. Děkuji Jonášová Dagmar


Požadované řešení

Odečtení peněz za dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 09:33, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2023 11:04, před rokem

Dobrý den, paní Jonášová, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklou situaci se Vám velice omlouvám. Jelikož Vaši objednávku již eviduji ke dni 4.6. 2023 jako vyřízenou, postarala jsem se o navrácení Vaší platby za službu: "Doprava - AlzaBox". Finanční prostředky byly refundovány na Vaši platební kartu a můžete je tak na svém bankovním účtu očekávat maximálně do 5 pracovních dnů. Zpravidla to však bývá dříve.
Přeji Vám hezký den. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 11:53, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 14:58, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k navrácení platby za službu "Doprava - AlzaBox" spotřebiteli společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.