Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den, dnes jsem chtěla vyzvednout zboží v Alza boxu v Náměšti nad Oslavou.Bohužel "Síť nebyla funkční", tedy jsem nemohla zaplatit kartou a vyzvednout zboží. Tím mne vznikly další náklady na dopravu, abych zboží mohla vyzvednout. Žádám o okamžitou nápravu a odečtení peněz na dopravu jako kompenzaci za problémy na Vaši straně. Závadu jsem telefonicky nahlásila už při pokusu o výběr zboží z boxu, čekala jsem a nic. Byla tam se mnou další paní, která zboží potřebovala ihned. Také závadu hlásila. Děkuji Jonášová Dagmar
Odečtení peněz za dopravu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Jonášová, děkuji za Vaši zprávu a za vzniklou situaci se Vám velice omlouvám. Jelikož Vaši objednávku již eviduji ke dni 4.6. 2023 jako vyřízenou, postarala jsem se o navrácení Vaší platby za službu: "Doprava - AlzaBox". Finanční prostředky byly refundovány na Vaši platební kartu a můžete je tak na svém bankovním účtu očekávat maximálně do 5 pracovních dnů. Zpravidla to však bývá dříve.
Přeji Vám hezký den. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k navrácení platby za službu "Doprava - AlzaBox" spotřebiteli společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.