Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67481Stížnost na řidičku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2023, před rokem

Miroslava Sedláčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost na postup vaší řidičky č. ** jezdící na lince 741 z Nošovic PZ Hyundai - hlavní brána v 6:25 hodin ráno, konkrétně 31.5. 2023 a 1.6.2023. Dle času je patrné, že jsme cestující po noční směně, kdy 7 hodin a 15 minut stojíme a pracujeme, vaše řidička, nás vpouští do autobusu, přestože na zastávce již stojí, v 6:23 hodin. Tím pádem nevyjíždíme ze zastávky dle jízdního řadu, ale po tomto čase. A jde tady také o neúctu k nám cestujícím, kteří si po odpracované směně chcou sednout a jet domů, ne stát dalších 15 minut a čekat na odbavení. Vždyť ostatní vaši řidiči se k nám takto nechovají.S přáním hezkého dne Miroslava Sedláčková.


Požadované řešení

Žádám vás tímto, už lidského hlediska, aby výše uvedená řidička umožnila odbavení nás cestujících hned po příchodu k autobusu vždyť, tam stojí, protože přivezla naše kolegy na ranní směnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 09:35, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 15:59, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 09:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.