Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#67485Ziadost o zrusenie predplatneho a vymazanie profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2023, před rokem

Stefan Sinai

Znění stížnosti

Chcel by som zrusit svoje predplatne pretoze som si zaplatil len 4 skusobne dni ale dalej mi to stahuje peniaze a taktiez chcem zeusit aj svoj profil.


Produkt

Zaplatil som si len 4 dni ale ono to svojvolne dalej pokracuje vo VIP clenstve ktore som si ja nezaplatil a ani ho nechcem.


Požadované řešení

Chcem aby mi okaamzite tato stranka zrusila predplatne a taktiez vymazala moj profil. Dakujem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2023 06:44, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Pro odstoupení od smlouvy nabízí společnost na jejich stránkách také vzorový formulář (ZDE: https://flirtkontakt.cz/images/upload/forms_cancellation/odstoupeni_od_smlouvy_formular_ip_cz.pdf)

Podnikatel v obchodních podmínkách dále uvádí, že před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.

Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2023 09:41, před rokem

Dobrý deň.

Užívateľovi už bolo predplatné (týždenné skúšobné) ukončené a profil vymazaný na základe jeho požiadavky odoslanej na podporu stránky. K žiadnemu svojvoľnému sťahovaniu peňazí nedošlo.
Podmienky platby kartou sú uvedené priamo pri platbe, v obchodných podmienkach alebo v často kladených otázkach.
Sťažnosť považujeme za bezpredmetnú.

Ďakujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 14:23, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 18:39, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k ukončení předplatného a smazání profilu společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.