Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, Vodafone nám změnil tarif bez toho, že by mně prokazatelně informoval o změně a poučil že můžu tarif bez sankce ukončit nebo vybrat jiný. Kvůli složité finanční situaci mněl jsem zpozděni s platbou a od května mam zablokované služby a také od května mne změnili tarif na neomezeny a naúčtovali 2002,- Kč všiml jsem se to až teď po důkladném prozkoumaní aplikace, protože ta na hlavni stránce je vidět jenom dlužna částka a ta je v pořádku. Při komunikaci s Vodafonem mi řekli, že po blokace nebudou účtovaný zadně platby a tarif pozastaví, a vůbec mne ne upozornili že už nemam teď ten původní tarif. Tak jsem v dobře víre uvěřil že až zaplatím dluh zacpu od znova a ne že i když nepoužívám služby mne bude naúčtováno dalších 2002, Kč.
6adnou smlouvu s Vodafonem nemám jen jsem mel Tarif. Od 4.6.2023 naúčtuje se další částka, doufám že to stihnu vyřešit na pobočce, pro to že po telefonu samé klamné informace.
Tarif
Storno částky 2002Kč. Ukončeni tarifu a zrušeni tel. čísla.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o jednostrannou ultimativní změnu smlouvy, při které má spotřebitel možnost volby, zda mlčky akceptuje změnu provedenou společností, či zda se rozhodne závazek předčasně ukončit. Společnost musí o změně podmínek řádně spotřebitele informovat.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek/smlouvy. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek/smlouvy dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Zueva, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Dobrý den, tarif byl po opakovaných volání změněn na předplatné od aktuálního období i když nebyla dodržena doba změny 24h. a kvůli tomu začla běžet další doba předřazeného tarifů. Ale bylo přislíbeno že faktura bude za červen stornována, jelikož o změnu tarifu bylo pořádáno včas. Minulý měsíc storno tarifa-faktury nebude, protože cca 4 dní jsme ho používali i když jsme nevěděli kolik to nám bude stát. Pozitivní ale je že provedli storno poplatků za blokací. Teď čekám na vyučování za červen, zdá opravdu bude stornována faktura.
Dobrý den, paní Zueva, je mi opravdu velice líto, ale jak jsem uvedla v předchozím vyjádření, z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat a Vaše Vyúčtování zkontrolovat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (ke stornování faktury za červen a poplatků za blokaci) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.