Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#67492Nejasné a nepravdive informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2023, před rokem

Anna Peterkova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem jizdenku na 2.6.2023 pres IDOS.

- kód e-jízdenky **, 2.6.2023 9:35 Brno,,Benešova tř.hotel GRAND » Praha,,ÚAN Florenc 2.6.2023 12:20, Senior starší 65 let, kód IDOS.cz **, e-jízdenku není nutné tisknout

Nastupiste, informace o mistence - NIC.
Detail jizdenky byl nedostupny - chybny popis spoje nebo spoj nenalezen, muzz dolozit fotem
U pokladny byli laskavi a vstricni, mi vytiskli papirovy opis (“jste jediny senior, tak to nude asi vase” a autobus stoji za vami, je to bez mistemek (?!)

U spoje je ikona wifi - skutecnost: wifi zadna, muzu dolozit fotem


Požadované řešení

Zadam o odskodne za uvedeni v omyl.
Je mi lito, personal mate profesionalni.
Anna Peterkova, **


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 10:10, před rokem

Podle Nařízení (EU) č. 181/2011 mají všichni cestující využívající autobusovou linkovou dopravu právo být během celé cesty přiměřeně informováni. Toto právo na informaci mají spotřebitelé i před konáním cesty. Spotřebitel by tedy měl být řádně a včas informován o podrobnostech týkajících se odjezdu autobusu.

Pokud si spotřebitelka zaplatila místenku v autobuse, má právo na řádné poskytnutí této služby. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Jak kontaktovat společnost FlixBus CZ s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/topic/0TO3X000000VOq7WAG/request-a-refund?language=cs.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 16:01, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 23:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.