Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Po vyplnění formuláře na Aku vrtačku dekolt jsem chtěl zaplatit což se nepovedlo.volal sem na info linku kde po deseti min. Přednášce o ochraně osobních údajů je mě dali číslo do nemocnice kde již značně naštvaní,že nejsem zdaleka první. Jel sem do obchodu v Klatovech vyřešit bohužel mě řekli že nejsem první a neumí s tím nic dělat.
Spojit se s kompetentní osobou k mému problému.
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel objednal zboží uvedené v online katalogu společnosti, mělo by mu být umožněno za něj také zaplatit. Pokud je technická chyba na straně společnosti, je vhodné o tom společnost informovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke vzniklé situaci mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.