Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#67494Špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2023, před rokem

Zdenek Rut

Znění stížnosti

Po vyplnění formuláře na Aku vrtačku dekolt jsem chtěl zaplatit což se nepovedlo.volal sem na info linku kde po deseti min. Přednášce o ochraně osobních údajů je mě dali číslo do nemocnice kde již značně naštvaní,že nejsem zdaleka první. Jel sem do obchodu v Klatovech vyřešit bohužel mě řekli že nejsem první a neumí s tím nic dělat.


Požadované řešení

Spojit se s kompetentní osobou k mému problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 10:19, před rokem

Pokud si spotřebitel objednal zboží uvedené v online katalogu společnosti, mělo by mu být umožněno za něj také zaplatit. Pokud je technická chyba na straně společnosti, je vhodné o tom společnost informovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke vzniklé situaci mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2023 08:43, před rokem

Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2023 11:42, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:06, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.