Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2. 6. 2023 pan řidič autobusu 336 (Tišnov-Vratislávka) s odjezdem v 14:38 schválně čekal, na pravděpodobně svého přítele, se kterým se celou cestu bavil. Že si spolu povídali, to mi nevadí (i když by se mohl naučit slušně mluvit), ale to, že se 6 minut nehne ze zastávky, na které by se měl zdržet max 45 vteřin. S rekonstrukcí křižovatky v Předklášteří se kompletní čas zpoždění vyšplhal na krásných 17 minut (když jsem vystupovala). Toto není poprvé kdy si řidič jen tak zastavil. Dříve se mi stalo, že si jen tak odskočil pro cigarety s plným autobusem cestujících. Tento člověk už terorizuje autobusové linky několik let (nejméně deset).
2.6 2023, autobus linky 336 směr Vratislávka, výjezd v 14:38, zastavil na zastávce Tišnov, Nádražní (u Penny)
Prosím o odebrání z funkce, lze vidět, že je nepoučitelný.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD Tišnov, spol. s.r.o.:
- e-mail: csad@csad-tisnov.cz,
- telefon: +420 549 121 111.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.