Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, popis náhrady škody po reklamaci dveří (kdy jsem nemohl dokončit fasádu a musel zaplatit opětovnou montáž a demontáž lešení) jsem vám zaslal dne 31.3.2015 pod č.j. 21479/DL a to vč. příslušné SoD a zaměření. Vaši odpověď jsem přeposlal firmě obchodnímu zástupci firmy DARE 3.4.2015.
Dne 29.3.2015 jsem u firmy ještě uplatňoval reklamaci vyúčtování, kdy mi byl účtován parapet dl. 3,74 m. Dodaný parapet je však délky pouze 1,18 m, což má vliv na 2 položky ve vyúčtování (montáž, dodávka materiálu).
Firma však na emaily nereaguje.
Dodávka vstupních dveří
Vzhledem k tomu, že jsem (na základě smlouvy o dílo se stavebním podnikatelem na rekonstrukci svého RD) za opětovnou montáž byl povinen zaplatit 3 450,- Kč a přeplatek za montáž a dodávku parapetu je 896,- Kč, požaduji uhrazení těchto částek.
|
Tweet |
Pokud vadným plněním ze strany prodávajícího došlo ke vzniku škody, musí prodávající takovou škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Reklamaci vyúčtování doporučujeme zaslat písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou, a doklad o odeslání uchovat jako důkazní prostředek. Při využití poštovních služeb totiž platí zákonná domněnka, že zásilka byla doručena třetí den po odeslání, bez ohledu na to, zda ji adresát přijal. Od chvíle dojití počíná také běžet 30 ti denní lhůta pro vyřízení reklamace (pokud není ve smlouvě dohodnuta lhůta delší). Po uplynutí této lhůty je možné od smlouvy odstoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.