Společnost


Lampenwelt GmbH

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67509Nedoručené zboží z www.svetla24.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2023, před rokem

Michaela Cibulková

Znění stížnosti

Zboží bylo objednáno 2.5.2023, od te doby zboží stále nemám.
Hned druhy den jsem jim volala zda je objednávka v pořádku, bylo mi řečeno ze ano, obratem zboží, které mají skladem tak odešlou v nejbližší době, zbytek pošlou až bude naskladněno, a bude více balíku… s tím jsem souhlasila.

Po dvou týdnech co jsem se dotazovala na zbozí, my nikdo nebyl schopen říct kdy bude zboží odesláno.
Druhy den mi přišel e-mail ze moje objednávka byla stornovana. Nevím proč, jelikož jsem tam 3x volala zda je vše v pořádku.

Když jsem snimi opět hovořila telefonicky tak mi řekli ze oni mi k tomu nic neřeknou, protože nevědí a mám psát na e-mail… a tak jsem jim opět psala e-mail.
Bylo mi odpovězeno, ze mi byl vytvořen duplikát moji objednávky a zboží odešlou..
Po dalším týdnu jsem jim opět volala kdy mi bude zboží doručeno…
Na zákaznické lince mi slečna řekla ze objednávka je stornovana a žádný duplikát objednávky tam nemají. Přitom mi to psali e-mailem, takže jsem jim e-mail preposlala co mi psali…
Dělají ze nic nevědí a na zboží čekám měsíc…
Poslední e-mail, který jsem od nich dostala byl, že zboží zvhledem k velikosti balíku nebyl možno odeslat,, ikdyz jsem snimi byla domluvena ze objednávka bude odeslána minimálně na dva balíky. A ze si mám objednávku vytvořit znova s 10% slevou..
Ne! Zboží když jsem objednavala tak bylo ve výprodeji, a chci ho za cenu za kterou jsem ho objednala/koupila.

Poslední hovor s nimi byl řešen 1.6 s tím že čekám stále na své objednané zboží, s tím ze objednávku klidně můžou poslat na více balíku - postovne si klidně uhradim.

Od te doby žádná zpětná vazba i přesto ze mi bylo slibeno ze max. Druhy den mě budou kontaktovat…


Produkt

Číslo objednávky LPCZ21158


Požadované řešení

Dobrý den, žádám o zaslání svého objednaného zboží, za cenu krerou jsem objednala. Čekám dele jak měsíc a stale same výmluvy.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2023 09:37, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 16:00, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 09:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.