Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6751Předání a pozdržení doporučené zásilky - komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2015, před 10 lety

Jarmila Procházková

Znění stížnosti

Na České poště v Brně-Bystrci jsem měla odložený doporučený dopis a akutálně pracuji mimo Brno. Podle formuláře oznamujícího tuto skutečnost jsem měla volat číslo 546210164, také na druhém uvedeném čísle doručovatelek (546210173) mne odkazovali na toto číslo. Během mých náhodných volání po dobu dvou týdnů toto číslo nikdo nezvedal až nakonec pokaždé automaticky vypadl signál (cca opakovaných 8 pokusů po 2-3 voláních). V zoufalství jsem nakonec použila číslo z internetu na tuto poštu 546220527, s tím, že jsem riskovala vyčinění kvůli volání na nepatřičný telefon. A ejhle. Telefon zvedli hned a hned se také podívali do počítače a mohli mi tak oznámit, že už zásilku právě dnes poslali zpět odesílateli. Na můj dotaz, proč nezvedají uvedený telefon mi odpověděli, že tento uvedený telefon zvedají jen někdy, když mají volno u přepážky. Což prakticky znamená nikdy. Také jsem se dozvěděla, že jsem zásilku mohla pozdržet na internetu - v oznámení o tom samozřejmě nebyla ani zmínka. Prostě český styl poštovních služeb. Hrůza. Jarmila Procházková


Požadované řešení

Ukončit činnost České pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2015 16:56, před 10 lety

Pokud je v popisu práce zaměstnance podniku, že vyřizuje hovory zákazníků na telefonním čísle uvedeném na oznámení o nedoručení zásilky, a ve skutečnosti tomu tak není, poruší výše popsaným jednáním svou smluvní povinnost. Pošta by mohla za případnou vzniklou škodu zákazníkovi odpovídat, pokud by způsobená škoda byla nutným následkem porušení takové povinnosti. V těchto případech je však zásadním problémem porušení této povinnosti prokázat.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.