Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Chtěla jsem přejít od operátora Sazky k Oskartě. Na internetu jsem si přečetla, jak to funguje, u Sazky jsem získala přenosové číslo a volala jsem na operátora Oskarty, že bych k nim chtěla přejít i s dlouhodobě používaným číslem. Řekli mi, že to není problém a že mi do týdne přijde nová sim karta s požadovaným číslem. Do týdne mi nic nepřišlo a místo toho mi moje číslo úplně zrušili, což je pro mě problém. Moje číslo neexistuje a nikdo se mi nedovolá. Číslo mám uvedené ve školách dětí, v družinách, u různých lékařů. Operátoři na Oskartě mi řekli, že to tam někdo zrušil a tudíž převod s číslem neproběhl, ale více je nezajímá. Nechtějí se mnou problém vyřešit. Jen slibují, že mi zase zavolají, ale už se mi nikdo neozve. Zkoušela jsem to řešit písemnou formou, ale s tím samým výsledkem. Pořád se vymlouvají na zřejmě neexistujícího kolegu, který požadavek zrušil, čímž se číslo zablokovalo a neexistuje a ten kolega to musí zase pustit, jenže když tam nepracuje, tak to asi nepůjde. Písemně si vyžádali číslo PUK a fotku Oskarty, kam by mi tedy moje číslo převedli. Ale opět ticho po pěšině a žádná snaha ani reakce. Ze strany Sazkymobile proběhlo vše v pořádku, ale pracovníci na zákaznické lince Oskarty jsou jen na ozdobu. Teď se rozhodli, že mi zruší i to druhé číslo, které jsem si u Oskarty koupila, abych s nimi mohla komunikovat. Nevím tedy s kým mám problém vyřešit. Prosím o radu.
sim karta od Oskarta
Vrátit mi moje telefonní číslo, které několik let používám a které mám všude uvedeno.
|
Tweet |
Jestliže zaměstnanec společnosti ujistil spotřebitele, že nedojde ke změně či zrušení telefonního čísla v případě přenosu na Oskartu, je takové jednání dle § 166 Občanského zákoníku závazné i pro společnost Vodafone Czech Republic a.s.
Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.
Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla společně s kreditem.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a operátorem. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Mikulášková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Oskarta mi zrušila i druhé číslo, které jsem od nich používala, ale během dne mi na něj konečně převedli moje žádané číslo. Nyní již používám a vše je v pořádku. Vadí mi, že si mě přehazovali jak horký brambor a snažili se z problému vyvléct a nikdo nebyl nápomocný. Stížnost jsem předala i na Český telekomunikační úřad. Až jsem napsala stížnosti jinde, tak teprve potom problém vyřešili.