Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po obdržení faktury jsem upozorňovala na špatnou adresu,po několika reklamacích a dopisování ,byla konečně chyba uznána.Do dnešního dne jsem přeplatek nedostala a bylo mi řečeno že mám čekat dalších 40dni.Nevim proč mám platit za chyby které jsem nezpůsobila já,na špatné zadání adresy jsem upozorňovala včas ,dokonce několikrát, přestomuj přeplatek byl poslán na chybnou adresu .Na moje reklamace nebyl brán vůbec zřetel, aniž by to někdo prověřil bylo mi odpovězeno že je vše v pořádku.Naposled mi bylo sděleno že mám čekat až pošta složenku vrátí,Toto je opravdu vrchol drzosti
Armex energie,nekompetentní zamestnaci
Chci jasnou odpověď proč nebyla moje reklamace kterou jsem poslala písemnou formou nebyla prověřená hned.Neopravnene zadržování mých penez
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebyl přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Pokud společnost nevyplatí přeplatky v řádném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu společnosti ARMEX ENERGY a.s., Folknářská 1246/21, 405 02 Děčín.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Dobrý den,
prověřili jsme uvedený případ a přeplatek byl zaslán složenkou včas, bohužel na chybnou adresu. Standardně je možné získat platbu ze složenky zpět až za 40 dnů, proto došlo i k podání výše uvedené informace. Se zákaznicí jsme komunikovali a přeplatek byl znovu odeslán v dřívějším termínu, a to ještě před podáním dané informace (2.6.2023).
Mrzí nás, že zákaznice musela čekat a za jako kompenzaci ji zasíláme malou pozornost.
Tým ARMEX ENERGY
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnosti nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k zaslání přeplatku společností společně s malou pozorností jako omluvou za komplikace) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.