Společnost


Jablíčkový ráj

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6752Nedodána dodávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2015, před 10 lety

Miluše Makyčová

Znění stížnosti

Objednala jsem si za 600Kč křížaly. Nabídka přišla na mou emailovou adresu, 19-2-2015 jsem objednala,obdržela pokyny, zaplatila z účtu,17.3.potvrzeno přijetí platby, předání zásilky k dopravě. Několika emaily jsem zdvořile žádala o dodání zboží, o dohledání dodávky pravděpodobně ztracené při doručování, naposledy jsem zdvořile požádala pro nedodržení termínu o vrácení zaplacené částky.


Produkt

20 balíčků sušených jablíček v akci 2+1 zdarma po 30 Kč, celkem za 600Kč


Požadované řešení

Cchi dodržení smlouvy - to je chci dostat kvalitní nabízené zboží, které jsem si objednala. Mělo být dárkem pro přátele v USA - jejich syn u nás ztrávil jeden školní rok na výmšnném pobytu společnosti AFS a typickým českým produktem jsem chtěla udělat radost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2015 16:00, před 10 lety

Jestliže byla kupní smlouva uzavřena, smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na emaily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 09:46, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.