Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67523Blue Style Rhodos sun palce změna hotelu na mistě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2023, před rokem

Antonin Tyxa

Znění stížnosti

Aktuálně jsme přiletěli do Řecka na Rhodos měli jsme zaplaceny hotel od společnost blue style. typ hotelu rodiný Sun palace s aquaparkem.
Máme 2 malé děti , tak proto jsme vybírali tento hotel.
Když jsme dorazili na recepci , tak nám bylo řečeno pracovníkem při odbavení že mají hotel plný a že nás nemůžou odbavit, souběžně toto samé bylo řečeno ještě jedné rodině z Čech také s malým dítětem.
Pán z recepce nám navrhnul že nás může ubytovat v jiném hotel který byl cca 1,5 km daleko hotel Pegas.
Jakmile jsem volal delegatovi , ten mi řekl to samé , že mají tedy hotel plný , že musíme kývnout na tento hotel , a druhý den nám pomůže sepsat stížnost na CK blue style.
a omlouval se že za to CK nemůže. kdo tedy jiný nese zodpovědnost za nedodržení typu ubytování ve vybraném hotelu , než CK blue style ?
Poté jsem mu předal telefon s panem z recepce který hovořil s delegátem od CK Blue stylu.
a již mi bylo zmíněno že nám nabízí že nás do hotelu Sun paláce budou vozit s transferem do bazénu.
Toto už jsem nechápal vůbec.

po 5 minutách přijel autobus s jinými turisty cca 2-3 rodiny a ty byli odbaveni hned včetně naramků.
jak vydno zase úplně plný hotel tolik nebyl.

S blue stylem jsme byli již po čtvrté , je to v podstatě jediná CK s kterou létáme, vždy to byli drobnosti a vyřešilo se na místě , nyní bohužel ne , takto musím říct že pontéto zkušenosti to nejspíš bylo naposled.

A.Tyxa


Produkt

Hotel Sun palace Rhodos Řecko Blue style


Požadované řešení

sepsání reklamace s delegátem a finanční kompenzaci. nějakou formou slevy 30-40 % z ceny pobytu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 09:26, před rokem

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Podle popisu spotřebitele zde vypadá, že vada byla vytknuta v souladu s tímto ustanovením, což znamená, že zákazník má právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.

Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 15:57, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2023 11:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.