Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
nevím, kdo zodpovídá za kvalitu a doplnění zboží v úseku zeleniny a ovoce..?
Ráno se otevírá Tesco v 7:00 hod., přijdete v 8:00 - 8:30 hod. a tam nic není doplněno a zelenina měkká, která už někdy i teče..., fakt hnus, tak radši chodím ke konkurenci.
Obsluha a personál je katastrofa a ostuda Vašeho obchodu Tesco !
Chtěl bych Vás poprosit, aby jste si tam šli ráno něco koupit bez toho, aby věděli, kdo jste a uvidíte, jak se k Vám bude personál chovat a nebo tam nikdo, někdy ani není. když se zeptáte na nějakou položku, tak je personálu odpověď - já nevím kde to je, to nemám na starost.
Je mi líto, co se tam děje a omlouvám se, jestli jsem Vás urazil, ale řešit by se takové věci měli.
Děkuji za vyřízené.
S pozdravem
Ševčík
Chtěl bych Vás poprosit, aby jste si tam šli ráno něco koupit bez toho, aby věděli, kdo jste a uvidíte, jak se k Vám bude personál chovat a nebo tam nikdo, někdy ani není.
Kvalita zboží, aby odpovídala ceně a doplnění zboží.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Dozor nad zdravotní nezávadností potravin spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět k tomuto dozorovému orgánu k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna.
Co se týče doplňování zboží obecně platí, že zásobování je interní záležitostí společnosti, která by ale měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.