Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67528Nadbytečné troubení vlaků mezi Ústím nad Labem a Teplicemi, situaci míním řešit s pomocí DAS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2023, před rokem

Vladimíra Marešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již jsme tuto situaci řešili loni a stačilo zatelefonovat, letos to nestačí dle vyjádření operátora na stížnostech. Nuže...mezi Ústím a Teplicemi se opravují přejezdy a tedy chápeme, že vlaky zatroubí, ale proč troubí 9-12x kolem 4 a 5 hodiny ráno??!! a pak přes den již tolik ne?!!!
Takže se nevyspíme v sobotu v neděli a v týdnu do práce. Bydlíme nad údolím mezi Ústím a Teplicemi takže slyšíme naprosto vše, je léto a lidé by rádi spali s otevřenými okny, nicméně HLUK JE SLYŠET I PŘES ZAVŘENÉ tak, že se nevyspíme. Trvá to k dnešnímu dni přes týden.
Je možné, jak jsme shledali loni, že to některé strojvedoucí baví, zřejmě se potkají dva veselí lidé na kolejích, mají radost, že se potkali a troubí, jako ** nebo třeba někoho cestou zdraví, kdo bydlí u trati nebo tomu nerozumím.
Otázka na vás zní, kolikrát má vlak před nezabezpečeným přejezdem troubit?? Na tu bych si dovolila trvat na odpovědi, dle předpisů a zákona!!!!
Žádám urychlené vyřešení problému a ne za 30 dní, neboť 30 dní se nevyspat jistě chápete by mohlo znamenat i ušlý zisk, či jakoukoli škodu, protože nevyspalý člověk nemůže podávat plný výkon a např. se mu nedobře řídí automobil cestou do práce nebo se může zranit atd.atpd.
Tedy co nejrychrychleji srovnejte vaše strojvůdce!!!
jsem s pozdrave Míru zdar
text stížnosti obratem předávám e-mailem agentuře DAS
žádám urychlenou odpověď
Vladimíra Marešová


Produkt

otravné troubení, rušení nočního klidu


Požadované řešení

urychlené řešení již dnes!!!
TEPLICE POTŘEBUJÍ SPÁT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 10:27, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.