Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již jsme tuto situaci řešili loni a stačilo zatelefonovat, letos to nestačí dle vyjádření operátora na stížnostech. Nuže...mezi Ústím a Teplicemi se opravují přejezdy a tedy chápeme, že vlaky zatroubí, ale proč troubí 9-12x kolem 4 a 5 hodiny ráno??!! a pak přes den již tolik ne?!!!
Takže se nevyspíme v sobotu v neděli a v týdnu do práce. Bydlíme nad údolím mezi Ústím a Teplicemi takže slyšíme naprosto vše, je léto a lidé by rádi spali s otevřenými okny, nicméně HLUK JE SLYŠET I PŘES ZAVŘENÉ tak, že se nevyspíme. Trvá to k dnešnímu dni přes týden.
Je možné, jak jsme shledali loni, že to některé strojvedoucí baví, zřejmě se potkají dva veselí lidé na kolejích, mají radost, že se potkali a troubí, jako ** nebo třeba někoho cestou zdraví, kdo bydlí u trati nebo tomu nerozumím.
Otázka na vás zní, kolikrát má vlak před nezabezpečeným přejezdem troubit?? Na tu bych si dovolila trvat na odpovědi, dle předpisů a zákona!!!!
Žádám urychlené vyřešení problému a ne za 30 dní, neboť 30 dní se nevyspat jistě chápete by mohlo znamenat i ušlý zisk, či jakoukoli škodu, protože nevyspalý člověk nemůže podávat plný výkon a např. se mu nedobře řídí automobil cestou do práce nebo se může zranit atd.atpd.
Tedy co nejrychrychleji srovnejte vaše strojvůdce!!!
jsem s pozdrave Míru zdar
text stížnosti obratem předávám e-mailem agentuře DAS
žádám urychlenou odpověď
Vladimíra Marešová
otravné troubení, rušení nočního klidu
urychlené řešení již dnes!!!
TEPLICE POTŘEBUJÍ SPÁT
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.