Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#67530Zkažená zelenina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2023, před rokem

Jana Karasova

Znění stížnosti

Dobrý den, již několik let chodím nakupovat do Tesca v Aši, ale po každé vždy stejný problém, ráno kolem osmé hodiny nikdy není doplněna zelenina a ovoce a když tam něco je, tak je to v rozkládajícím stavu, cibule měkká, mrkev zcvrklá, prostě na úseku ovoce a zeleniny jedna velká katastrofa, kvůli této hrůze musím jezdit do jiného obchodu


Produkt

Zkažená zelenina


Požadované řešení

Žádám o kontrolu na úseku ovoce a zeleniny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 20:20, před rokem

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Dozor nad zdravotní nezávadností potravin spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět k tomuto dozorovému orgánu k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 15:24, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.