Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den.Koupila jsem telefon ,který jsem na místě nemohla ani vyzkoušet,protože tam nebyla paní na to určená (ano uznávám i moje chyba).Po spuštění a vylepšení doma jsem s ním nebyla spokojená protože byl hrozně po ale a sekal se.Podle mého se do 14 dní moj výrobek vrátit bez udání důvodu vrácení peněz.Tam.kde jsem to koupila mi řekli že to nejde. Ne jsem s tim Spokojena,prosím.o informaci s pozdravem Rusznyakova.V pondělí 5.6to bude týden od zakoupení samozřejmě jsem ho chtěla reklamovat hnet ale nebyla tam.pani která to řeší až dneska t.j.nedele 4.6 měla službu a ta řekla že to nejde.
Mobilní telefon
Požadují vrácení peněz,nebude li to možné tak jsem ochotná přistoupit i ve formě peněžní poukázky k nákupu ve vašem obchodě.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však spotřebitel nemá v případě, že zboží kupuje v kamenné prodejně.
Spotřebiteli však zůstává právo zboží reklamovat, pokud je vadné. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
V rámci reklamace může spotřebitel požadovat primárně odstranění vady. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci. Přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy může spotřebitel požadovat jen v případech stanovených zákonem (§ 2171 OZ).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.