Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#67539Ztráta cenného balíku a nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2023, před rokem

Michaela Lajšová

Znění stížnosti

Prosím Vás je to takhle. Já jsem již 3.3.2023 podávala reklamaci primo na poste v Chlumci nad Cidlinou a to jsem přímo od vedouci posty byla ujistena, ze balik vysledovala a zjistila,ze jeste stale neopustil Českou republiku a tak jsme spolu sepsali nějaké dokumenty a dokonce jsme psali i jeden zvlášť v Italstine (pro jistotu když se to náhodou dostalo az k Italské poště, ale prý je to nepravděpodobné,, ale pro jistotu jsme poslali jeden dokument i jim. Již od 3_.3. Mela zasilka svoje duplicitni číslo a byla nahlášen a tomu ja nerozumíme. Jak je možné že ten balík nebyl zastaven? Paní vedoucí mi ten den slibila ze mi da vědět na telefon. At to dopadne jakkoliv. Zavolá mi na telefon jakmile bude mít jakékoli informace. Den za dnem jsem čekala a po 4dnech mi aplikace od České pošty kde mám archivovany svůj balík jsem byla upozornena,ze zasilka překročila hranice. 7.3. na státní svátek. Volala jsem na postu ,(neměla jsem hlídání pro dceru a je nemocná nemohla jsem dojít osobně) a chtěl jsem po paní vedoucí informace a vysvětlení a ta me odbila , proč obtěžuji, ze mi přeci slíbil ,ze mi da vědět,jakmike se cokoli dozví a ze na Velky patek těžko může dostat informace. Když jsem ji řekla co mám v aplikaci tak se na me osocila ze jakmile je to mimo ČR tak to není jejich starost ,ona udělala pro me udelala maximum. toho co mohla at si to jdu vyrešit třeba na policii.
Po velikonocnim pondělí mi aplikace opět dala vědět,že se s balíkem opět „hýbalo„ a to už primo v Italii. Byla jsem v šoku!
Pani Vedouci z posty jsem se pokoušela několikrát dovolat -marně. Tak jsem pockala az se pritel vrati domů z práce ,aby pohlídal nemocnou dceru a šla jsem se všemi podklady místní policii čr. Když jsem k věci vypovedela prvni reakce policistů byla jasná - obrátit se na poštu. Dokonce při sepisování podání trestního udání pachatele (podvodnika na internetu) mi dokonce sami navrhovali podat trestní oznámení i na zmiňovanou poštu , ktera je vinna a na to mám jasný důkaz;_ a ne z klasickeho důvodu „nedoruceni„ nebo „ztrate„ apod., ale z důvodu reklamacnich dokumentů již ze dne 4.3. a sepsane primo s vedouci postya jim také zpracováne a také potvrzením o elektronicke reklamaci přes elektronickou komunikaci tak přes ID už ze 3.3.2023 21:27 .
Balík jsem mela pojisteny na 25000;- a platila jsem dohromady temer 800kč. + reklamace me vysla na dalších 190kc.

Já jsem ale tohle odmítla. Ziju tady už několik let s dcerou a je zde jedna posta a já se nechci nějak soudit aby se to tady po meste vypravelo nebo řešilo a tak jsem od téhle možnosti ustoupila.
Nicméně ještě téhož dne (11.4.2023 ) večer mi aplikace podala informaci , že byl balík doručen A naslwsne oreposlan nekam do jine zeme. To už mi došla trpělivost (jelikož jsem doufala alespoň v návrat balíku protože přes policii jme zjistili,ze n adresa kam jsem balík zasilala byla smyšlená a nikdo takovy jako smyslem adresář tam nebydlí) a vím,ze pro převzetí cenneho balíku je zapotřebí podpis prijmnece a potvrzení hesla, které zkrátka byt v pořádku nemohlo.
12.4. Jsem volala od rána na paní vedoucí n postu. Marně. Šla jsem tedy i s dcerou na pobočku kde mi bylo řečeno ze tm vedoucí momentálně není a dneska ani už asi nebude. Byla středa - dlouhý pracovní den. Bylo 13h.
Už jsem z toho celkem zoufalá.


Produkt

Mobilní telefon Samsung Galaxy Ultra S21 5GB, černý


Požadované řešení

Žádám náhradu škody v plné výši 25 000kč a stejně tak 511kc za poštovné + 70kč za reklamační dokumenty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 10:01, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnikatel se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.