Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
objednala jsem značkovou bundu, přišla ale mikina absolutně bez ceny.
Na email uvendený ve zprávě nikdo nereaguje.
Chtěla bych své peníze zpět.
Nějaký návrh postupu ?
Outlets
Order No. XUZ00020392
Placed on May 22,2023
Objednávky byly úspěšně zadány
Dobrý den, Veronika Soukupová, připravujeme vaši objednávku k odeslání. K vám domů je doručíme přibližně za 7-15 dní. Děkujeme vám za podporu!
Zobrazit objednávky
or Visit Our Store
Shipping Information
Dobírka
Veronika Soukupová
V Chaloupkach C.P. 503 7
Libis, 277 11 Czech Republic
Payment Method
Cash on delivery -1150.00 CZK
Product Detail
【TOMMY HILFIGER】Dámská bunda z ovčí kůže(Vhodné pro jaro a podzim)
Style: Vínově červená/XL
Price: Kč1050.00
Qty: 1 Kč1050.00
Order Summary
Product Amount 1050.00 CZK
Shipping Cost 100.00 CZK
Tax 0.00 CZK
Total Amount 1150.00 CZK
Need Assistance? Talk to us.
We'll do everything we can to make sure you love your experience with us. Have any questions or feedback? Contact us at 【fathhstore@163.com 】
This email was sent by 【Outlets】
vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k obdobným stížnostem a použité e-mailové adrese máme za to, že by se mohlo jednat o společnost Badoo Trading Limited.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Jako sídlo společnosti Badoo Trading Limited jsme dohledali adresu: 13 Hawley Crescent, London NW1 8NP, Velká Británie.
Mimo to platí, že pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Podle § 2169 platí, že má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.