Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#6755Nedodržení 30ti denní záruční doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2015, před 10 lety

Veronika Tynklová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 13.4.2015 jsem odevzdala mobilní telefon Samsung S5 na reklamaci na opravu, protože závady se už jen navyšovaly ( 9 závad ). Do dnešního dne 14.5.2015 mne nikdo neinformoval o průběhu reklamace, nebo o tom že by bylo potřeba reklamační dobu prodloužit. Dne 11.5.2015 jsem si psala s kamarádem co pracuje ve Vyškovské pobočce T-Mobile, aby mi zjistil co se děje, že ve středu 13.5.2015 to bude 30 dnů od podání reklamace. Kamarád mi zavolal na Britex, kde mu bylo zděleno, že se jednalo o vyšší level opravy, ale že do 13.5.2015 bude telefon určitě na Vyškovské pobočce. Nestalo se tak. Nikdo semnou nekomunikuje a ani nevím kde mobilní telefon je atd. Telefon mám na úkor prodloužení smlouvy, na splátky k vyúčtování. Takže splátky platit musím, ale telefon nemám už více jak 30 dnů. Trochu nelogické.


Produkt

Samsung Galaxy S5 vedený na tel. číslo 731529512


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení všech zaplacených splátek z důvodu nedodržení zákonné 30ti denní lhůty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2015 08:45, před 10 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna.

Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 09:50, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.