Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 13.4.2015 jsem odevzdala mobilní telefon Samsung S5 na reklamaci na opravu, protože závady se už jen navyšovaly ( 9 závad ). Do dnešního dne 14.5.2015 mne nikdo neinformoval o průběhu reklamace, nebo o tom že by bylo potřeba reklamační dobu prodloužit. Dne 11.5.2015 jsem si psala s kamarádem co pracuje ve Vyškovské pobočce T-Mobile, aby mi zjistil co se děje, že ve středu 13.5.2015 to bude 30 dnů od podání reklamace. Kamarád mi zavolal na Britex, kde mu bylo zděleno, že se jednalo o vyšší level opravy, ale že do 13.5.2015 bude telefon určitě na Vyškovské pobočce. Nestalo se tak. Nikdo semnou nekomunikuje a ani nevím kde mobilní telefon je atd. Telefon mám na úkor prodloužení smlouvy, na splátky k vyúčtování. Takže splátky platit musím, ale telefon nemám už více jak 30 dnů. Trochu nelogické.
Samsung Galaxy S5 vedený na tel. číslo 731529512
Odstoupení od smlouvy a vrácení všech zaplacených splátek z důvodu nedodržení zákonné 30ti denní lhůty.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna.
Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.