Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67553Změna typu vozu bez varování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2023, před rokem

Silaieva Maryna

Znění stížnosti

Jízdenky na spoj Lviv-Praha byly zakoupeny 3 týdny předem. Vybrala jsem si ve vlaku z Přemyšle do Prahy samostatné sedadlo s očekáváním pohodlné jízdy. Včera večer jsme dorazili na odjezd vlaku a já jsem byla posazen do vagonu se čtyřmístným kupé, ve kterém bylo 6 lidí. Nikdo mě na nic neupozornil. Manažeři společnosti, zkusili jste někdy cestovat v noci v dusném kupé, kdy není možnost si o něco opřít hlavu, abyste si mohli zdřímnout? Nemůžete si natáhnout nohy, protože sedíte jako na kuchyňské stoličce. Někteří cestující, včetně mě, museli zůstat celou noc na chodbě, protože v kupé byly děti, které v takových podmínkách nemohly sedět, a my jsme je nechali ležet. Prostě nechutný přístup k cestujícím! Člověk očekává, že bude cestovat v normálních podmínkách, ale skončí na ráno s bolestmi zad, oteklýma nohama a hroznou únavou.


Produkt

Elektronická jízdenka č. **. 04.06.2023 Přemyšl → Praha (RJ, RJ 1022)


Požadované řešení

Vrácení ceny vstupenky z důvodu nedodržení podmínek uvedených při prodeji vstupenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 10:26, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Stížnosti je možné podávat i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 16:07, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 10:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.