Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, včera jsem řešila přes linku pobyt pro mne, manžela a dvě děti. Hotel Bayview Resort Taba Heights Egypt / Taba. Rezervace u Vás není možná. Zaplatit okamžitě jsem nemohla, jelikož jsem se musela dnes domluvit v práci. Pracuji v bance, nemohu si vzít dovolenou bez domluvy. Na lince mi bylo řečeno, že je volných míst v daném termínu 6.7.-13.7. dost. Dnes jsem se dozvěděla, že je volný poslední pokoj a cena již o 5.000,- dražší. Neumím si představit, že bych v bance řekla klientovi jeden den cenu úvěru a druhý den bych řekla o 5.000,- vyšší. Bohužel tuto destinaci má jen Čedok, jinak bych určitě volila jinou cestovku. Tento přístup je přinejmenším zvláštní, protože i Invia, která nabízí Vaše zájezdy, dělá rezervaci na Vaše zajezdy, což jsem bohužel zjistila pozdě a musím přiznat, že mne velice mrzí, že jsem to nevěděla dřív. Měla jsem na dovolenou připravenou částku, kterou stál pobyt v neděli a v pondělí byla cena náhle o 5.000,- vyšší a poslední pokoj, tudíž jsem musela okamžitě řešit, kde seženu chybějících 5.000,- Kč. Nevím, asi jsem z jiného světa, ale 5.000,- po kapsách nenosím. Na dovolenou jsem musela dlouho šetřit. Snažila jsem se domluvit, zda není možná původní cena, ale bohužel to nebylo možné. Děkuji. S pozdravem Kateřina Ignaťjev Maxová
Zvýšená cena zájezdu - Hotel Bayview Resort Taba Heights Egypt / Taba
Když já v bance klientům něco slibuji, tak musím držet slovo a nemohu zdražovat z minuty na minutu. Pokud něco není tak jak jsem klientovi řekla, tak musím vyjednat slevu nebo odpuštění poplatku. Při nedodržení domluvené ceny je sleva samozřejmostí. Nechci si jen stěžovat, jen jsem opravdu nešťastná z toho, že jsem s navýšením ceny v žádném případě nepočítala a dané finanční prostředky jsem navíc opravdu bohužel neměla a měla jsem velký problém si je někde okamžitě půjčit a nyní budu mít další problém, protože je musím zase vrátit.
|
Tweet |
Umožnění rezervace zájezdu je na konkrétním subjektu, který může poskytovat tzv. nezávaznou rezervaci a rezervaci závaznou. Nezávazná rezervace je dle dostupných informací platná obvykle 3-7 dnů, s blížícím se odjezdem a obsazeností zájezdu se doba rezervace může zkrátit. V době nezávazné rezervace spotřebitel není vázán platbou, rezervaci může stornovat nebo prodloužit po dohodě se společností s ohledem na obsazenost zájezdu. U závazné rezervace bývá stanovena určitá lhůta, ve které je třeba zájezd (nebo jeho část) zaplatit. Pokud v této lhůtě zájezd zaplacen nebude, je zájezd vrácen zpět do nabídky dostupných zájezdů a mohou si jej tak zarezervovat jiní zákazníci.
Rezervace je tedy možná pouze po domluvě se společností.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.