Společnost


WEBGOLF s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#67568Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2023, před rokem

Filip Horák

Znění stížnosti

27.11.2022 manžel objednal a zaplatil za objednané zboží.Nejméně 5x jsem objednávku urgovala,zboží mi bylo vždy přislíbeno, ale do dnešního dne jsem ho nedostala.


Produkt

ClickGear. deštník, barva stříbrná, cena 1149 Kč.


Požadované řešení

Dodat zboží nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 11:22, před rokem

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz na základě vystaveného dobropisu.

Dne 14.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností WEBGOLF s.r.o. Společnost se tedy nyní nachází v insolvenčním řízení, přičemž spotřebitelé mohou přihlašovat své pohledávky. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku. V tomto případě je možné pohledávky přihlásit do 19.07.2023. K pozdním podáním se nepřihlíží. (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F7131A8B676AB7AAE05333F21FAC9F1D)

Formulář pro přihlášení pohledávky nalezne spotřebitel zde: https://portal.justice.cz/Justice2/Uvod/uvod.aspx.

Pokyny pro jeho vyplnění jsou dostupné zde: https://www.justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 16:10, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2023 11:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.