Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.11.2022 manžel objednal a zaplatil za objednané zboží.Nejméně 5x jsem objednávku urgovala,zboží mi bylo vždy přislíbeno, ale do dnešního dne jsem ho nedostala.
ClickGear. deštník, barva stříbrná, cena 1149 Kč.
Dodat zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz na základě vystaveného dobropisu.
Dne 14.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností WEBGOLF s.r.o. Společnost se tedy nyní nachází v insolvenčním řízení, přičemž spotřebitelé mohou přihlašovat své pohledávky. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku. V tomto případě je možné pohledávky přihlásit do 19.07.2023. K pozdním podáním se nepřihlíží. (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F7131A8B676AB7AAE05333F21FAC9F1D)
Formulář pro přihlášení pohledávky nalezne spotřebitel zde: https://portal.justice.cz/Justice2/Uvod/uvod.aspx.
Pokyny pro jeho vyplnění jsou dostupné zde: https://www.justice.cz/documents/18489/0/Prihlaska_pohledavky_pokyny.pdf/5af3dd64-d42c-4676-af68-3ef036adec63.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.