Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#67570Nesmyslně nastavená pravidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2023, před rokem

Zdenka Krchová

Znění stížnosti

Dobrý den,

pozastavte se nad vámi nastavenými pravidly. Měla jsem dostat zásilku z číny, ale špatně zadali adresu zásilkovny. V sobotu ráno mi přišla od vás zpráva, abych opravila adresu, že mi přijde odkaz do emailu. Do emailu mi nic nepřišlo, jelikož byla sobota, nikam jsem se nedovolala, ale v sobotu odpoledne přišla zpráva, že jste poslali zásilku zpět do činy. Volala jsem vám v pondělí a zjistila, že je zásilka ve Zlíně v depu, poslala jsem tam manžela, protože měl cestu okolo, bohužel pracovník v depu mu zásilku nemohl vydat. Máme počkat, až zásilkovna oběhne opět celou cestu z čech do číny a zpět a nebo zavolat do číny, aby se spojili s dopravcem. Jste vůbec normální? Proč nenecháte v případě problému na řešení aspoň jeden pracovní den, když o víkendu nejde nic vyřešit? Zásilka číslo ***


Požadované řešení

Dejte na vyřešení - opravu adresy doručení aspoň jeden pracovní den. Jako jedinou možnost opravy adresy dáte přes e-mail, který ale nepošlete a v sobotu se nedá nikam dovolat. Po pár hodinách posíláte zásilku zpět? Jak by jste to chtěli vyřešit? To je neřešitelné. Katastrofální přístup. Tímto požaduji obnovu možnosti zadání adresy a zásilku mi zaslat zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 11:29, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.6.2023 12:44, před rokem

Pěkný den, paní Krchová, e-mail k opravě adresy byste měla obdržet. Jestliže se tak nestalo, mohlo to být proto, že odesílatel uvedl špatnou e-mailovou adresu. V tomto případě doporučujeme zásilku reklamovat u odesílatele a apelovat na něj, aby uváděl správné údaje (e-mail i adresu příjemce). Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2023 15:09, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 18:46, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.