Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67574Crip crop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2023, před rokem

Natálie Týlová

Znění stížnosti

Dobrý den, müsly crip crop neobsahují obsah co se píše na obalu jsem dost zklamaná není to poprvé co se mi to stalo.


Požadované řešení

Vrácení peněz a polepšit se v obsahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 12:04, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je možné ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, měl by nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (SZPI), která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/. Formulář pro podání podnětu je dostupný zde: https://www.szpi.gov.cz/writeInspection.aspx.

Prodávající je dále také povinen dle § 3 odst. 1 písm. a) Zákona o ochraně spotřebitele prodávat výrobky ve správné hmotnosti, míře nebo množství a umožnit spotřebiteli překontrolovat si správnost těchto údajů. Dohled nad dodržováním Zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se lze obrátit s podnětem (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2023 16:15, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 10:06, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.