Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, müsly crip crop neobsahují obsah co se píše na obalu jsem dost zklamaná není to poprvé co se mi to stalo.
Vrácení peněz a polepšit se v obsahu.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je možné ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, měl by nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud se problém s jakostí potravin vyskytl opakovaně, mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (SZPI), která vykonává dozor nad kvalitou a nezávadností prodávaných potravin. Více informací o podání podnětu SZPI nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.praha5.cz/statni-zemedelska-a-potravinarska-inspekce-jak-postupovat-v-pripade-podani-podnetu-ke-kontrole-stiznosti/. Formulář pro podání podnětu je dostupný zde: https://www.szpi.gov.cz/writeInspection.aspx.
Prodávající je dále také povinen dle § 3 odst. 1 písm. a) Zákona o ochraně spotřebitele prodávat výrobky ve správné hmotnosti, míře nebo množství a umožnit spotřebiteli překontrolovat si správnost těchto údajů. Dohled nad dodržováním Zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se lze obrátit s podnětem (https://www.coi.cz/podatelna/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.