Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Společnost CK Fischer, potažmo firma Der Touristik lákà své klienty na možnost a garanci změny termínu zájezdu do 10 dní před odletem zdarma.
Když se však z vážných zdravotních a lékařsky doložených důvodů hlásíte o svůj nárok podle podmínek v cestovní smlouvě 14 dní před odletem, dojde ze strany CK k uměle vytvořenému účelnému protahování ověřování dostupných termínů.
Když se pak z vlastní urputnosti s obchodním zástupce z jiného oddělení konečně doberete možného volného termínu, dojde Vám vyjádření z původního oddělení, že již nelze termín změnit, neboť je to moc blízko před odletem.
Vše máme doloženo písemnou mailovou komunikací a výpisem hovorů na linky Ck Fischer.
Dolákovi
Změna termínu 10 dní před odletem
Požaduji přesunout termín zájezdu, aby děti nepřišli o dovolenou u moře.
|
Tweet |
Pokud společnost uvádí, že je možné změnit termín zájezdu do 10 dní před odletem, mělo by být využití této služby spotřebiteli umožněno, pokud byly splněny všechny případné podmínky a spotřebitel o změnu požádal včas.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku podle přílohy č. 1 k zákonu č. 634/1992, o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"Dobrý den, stížnost na Čoi byla z naší strany podána a odeslána, Ck informována, bez odezvy. Nakonec jsme si najali právního zástupce a pomocí jeho několika urgencí(které byli zpočátku rovněž bez odezvy) jsme dospěli k oznámení, že odstupujeme od smlouvy na základě jejího podstatného porušení za strany CK Fischer. Terve tehdy došlo ze strany CK k omluvě a vyřešení sporu přesunutím požadovaného termínu na září. Bohužel jsme přesvědčeni, že jde o připravenou strategii, kdy se většina klientů nebràní a raději přistoupí na podsouvané podmínky storna. Dolákovi"
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme.