Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67575Účelné protahování změny termínu zájezdu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2023, před rokem

Michaela Doláková

Znění stížnosti

Společnost CK Fischer, potažmo firma Der Touristik lákà své klienty na možnost a garanci změny termínu zájezdu do 10 dní před odletem zdarma.
Když se však z vážných zdravotních a lékařsky doložených důvodů hlásíte o svůj nárok podle podmínek v cestovní smlouvě 14 dní před odletem, dojde ze strany CK k uměle vytvořenému účelnému protahování ověřování dostupných termínů.
Když se pak z vlastní urputnosti s obchodním zástupce z jiného oddělení konečně doberete možného volného termínu, dojde Vám vyjádření z původního oddělení, že již nelze termín změnit, neboť je to moc blízko před odletem.

Vše máme doloženo písemnou mailovou komunikací a výpisem hovorů na linky Ck Fischer.

Dolákovi


Produkt

Změna termínu 10 dní před odletem


Požadované řešení

Požaduji přesunout termín zájezdu, aby děti nepřišli o dovolenou u moře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2023 12:19, před rokem

Pokud společnost uvádí, že je možné změnit termín zájezdu do 10 dní před odletem, mělo by být využití této služby spotřebiteli umožněno, pokud byly splněny všechny případné podmínky a spotřebitel o změnu požádal včas.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku podle přílohy č. 1 k zákonu č. 634/1992, o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2023 09:55, před rokem

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Dobrý den, stížnost na Čoi byla z naší strany podána a odeslána, Ck informována, bez odezvy. Nakonec jsme si najali právního zástupce a pomocí jeho několika urgencí(které byli zpočátku rovněž bez odezvy) jsme dospěli k oznámení, že odstupujeme od smlouvy na základě jejího podstatného porušení za strany CK Fischer. Terve tehdy došlo ze strany CK k omluvě a vyřešení sporu přesunutím požadovaného termínu na září. Bohužel jsme přesvědčeni, že jde o připravenou strategii, kdy se většina klientů nebràní a raději přistoupí na podsouvané podmínky storna. Dolákovi"

S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.